Direktlänk till inlägg 9 december 2008

Äntligen kan jag andas ut

Av Jenny - 9 december 2008 20:14

Som några sett så hade ingen snott pengar från kortet. Jag ringde banken idag och fick hjälp av en jättetrevlig tjej. Vi gick igenom alla senaste transaktioner tillsammans och kom fram till att det var falskt alarm. De har som regel att höra av sig till kunderna vid misstanke om brott, så det är ju bra att de tar det säkra före det osäkra. Nu har jag ändå spärrat och klippt mitt kort och får ett nytt snart.....med ny kod att lära mig......det är det som är det värsta, kommer bergis slå in den gamla;o)


Idag har jag jobbat rejält, inte haft en sekund över till reflektion. Men det är ändå skönt att ha mycket att göra tycker jag. Har suttit i två möten på raken också, det tar ju dyrbar tid även om det är viktiga möten.


Ikväll har vi varit på gymmet. Finns inget bättre än att ge järnet på gymmet efter en slitsam dag på jobbet, känns superhärligt. Mina armar är som gele, men man ser resultat av min träning, jag har värsta musklerna nu ;o)


Imorgon ska jag göra två bra saker, träffa kurator på morgonen och gå på tjejträff för ofrivilligt barnlösa på kvällen. Ser mycket fram emot båda.


Har bokat in bio med Alex och Sara på söndag, vi ska se:

The day the earth stood still


Nu är det duschen som gäller och sen Desperate Housewives!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 13 juli 2009 18:54

Nu fungerar bloglovin för min nya blogg: www.barnlangtan.se Så ni som prenumerar kan nu lägga in den nya istället.   Detta blir mitt allra sista inlägg på bloggagratis.   Välkommen att fortsätta följa mig och min blivande familj på nya bloggen! ...

Av Jenny - 10 juli 2009 21:10

Nu finns ett nytt inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se   Alldeles snart kommer du som prenumerar kunna göra det från min nya blogg istället. Den ska bara verifieras av Bloglovin, osäker på hur lång tid det tar. ...

Av Jenny - 9 juli 2009 17:30

Nu finns tre nya inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se   Alldeles snart kommer du som prenumerar kunna göra det från min nya blogg istället. Den ska bara verifieras av Bloglovin, osäker på hur lång tid det tar. ...

Av Jenny - 8 juli 2009 11:43

Nu finns två nya inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se ...

Av Jenny - 7 juli 2009 09:21

Nu har jag skrivit ett nytt inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se ...

Presentation

Omröstning

Vad tror du? Är Lilla Stjärnan en flicka eller en pojke?
 Flicka
 Pojke

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards