Alla inlägg den 12 december 2008

Av Jenny - 12 december 2008 19:40

Har ganska nyligen kommit hem från träningen, körde ben och rygg idag OCH jag gjorde 20 armhävningar......mitt personliga rekord....är så stolt. Känns så bra i kroppen nu efteråt, lite darrig i knäna bara. Pratade med min kära vän Ullis när jag kom hem. Hon jobbar i helgen så vi skulle äta lunch imorrn i stan, men hon kommer inte hinna stackarn pga av massa kundbesök. Så vi får ses en annan dag. Sen ringde min underbara bonussyster Malin (mor till min gudson), vi pratade en stund sen var hon tvungen att lägga på för barnen satt och gnällde i bakgrunden, ena lillen är dålig så han måste sova nu. Hon skulle ringa igen lite senare.


I morgon ska vi in till stan på utförsäljning, Magnus jobbar på ett klädföretag som äger flera butiker. Gissa om jag kommer frossa!!!! Alex och Sara ska följa med, de gillar också att frossa:o) Utförsäljningen började igår endast för de anställda, då köpte bla Magnus en jättefin kofta med bälte till mig för 60 kr från JC, som normalt kostar 400 kr. Helt ok deal;o)


Nu ringer Malin igen så hej så länge....

Av Jenny - 12 december 2008 14:41

Hur gott på en skala ser det här ut? Hoppas jag hinner baka lussekatter innan jul, ser lite körigt ut för det tar ju ändå sin lilla tid. Men annars får jag nöja mig med att dregla över den här bilden....


Av Jenny - 12 december 2008 14:27

Det är mellan de här två sötnosarna det står ikväll: Idolfinalen 2008!

Jag tror nog att Kevin vinner, han har grym röst och har redan charmat brallorna av de flesta. Jag skulle kunna adoptera båda två för det är så söta.


P.S Lunchen gick utmärkt att äta, smakade mycket bra:o)

Av Jenny - 12 december 2008 10:03

Jag har ett stort problem;o) Igår kokade jag gnocchi (har aldrig ätit det förut) Består mest av potatis och mjöl. Till det hade jag Saltå Kvarns ekologiska tomatsås och färskriven parmesan, det var jättegott!!! Jag gjorde en matlåda med gnocchin och tomatsåsen (parmesanen ställde jag i kylen) och ställde lådan, med lock på, vid köksfönstret som stod på glänt för att det skulle svalna inna jag skulle ställa den i kylen.


I morse upptäckte jag till min fasa att matlådan stod kvar vid köksfönstret. Ställde snabbt in den i kylen en stund innan jag tog den och åkte till jobbet. Min fråga är nu, är det någon fara att äta  min gnocchi med tomatsås idag?


Jag är försiktig med mat ibland.....och tar därför tillfället i akt och ser om någon av er som läser har svaret på min stora fråga;o)

Presentation

Omröstning

Vad tror du? Är Lilla Stjärnan en flicka eller en pojke?
 Flicka
 Pojke

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards