Direktlänk till inlägg 18 december 2008

BOKAT!!

Av Jenny - 18 december 2008 13:39

Igår skull min IVF-läkare ringa tillbaka för att meddela om det går att flytta min vecka på Huddinge i januari eller ej. Men klockan gick och han hörde inte av sig, vi var på gymmet igår kväll och jag såg till att hela tiden ha koll på mobilen men inte ett pip. I morse ringde jag kliniken och de skulle se till att han hörde av sig idag. Vid lunch ringde han äntligen. Han sa att han lyckats byta mig till v.5 och blev så glad att han glömde ringa mig;o) Han bad så mycket om ursäkt och naturligtvis förlät jag honom, haha.


Så nu ser den preliminära planen ut som följer: någongång mellan 5-12 januari kommer jag få min mens. Beroende på vilken dag så börjar jag med sprutorna allt från dag 1 till 3. MEN, om jag återigen får mens på söndagen den 11 januari ska jag ringa honom på studs fast det är söndag. För då måste han tänka till lite hur vi ska göra.


SÅ HÅLL TUMMARNA ATT JAG FÅR MIN MENS MELLAN 7-10 JANUARI VILKET SKULLE VARA DET ULTIMATA!


Shit, har aldrig bett om att någon ska hålla tummarna att jag ska få mens en viss dag....visst är det rubbat;o)

IVF
 
 
Ingen bild

jarven

18 december 2008 14:13

:-)
Klart jag håller tummarna!!
Snart, snart ses vi!!! Ska bli så kul! Förbered dig på att bli sönderkramad ;-)

Kram

 
Ellen

Ellen

18 december 2008 14:47

Håller tummarna....

Kram

http://jagochlivet.bloggagratis.se

 
Ingen bild

sandra

18 december 2008 19:26

Hej gumman!
Åh jag håller tummarna allt jag bara kan!
Jag håller mad jarven , DET SKA BLI SÅ KUUUUUL!!!!! SNART TRÄFFAS VI!! Jag kommer krama sönder dig först :0)

Kram till dig och Magnus!

 
Ingen bild

Britt-Inger

18 december 2008 22:20

Håller stenen allt vad jag kan, tills den blir brännhet. Många kramar till dej och Magnus./kram Britt-Inger

 
Ingen bild

Anna

19 december 2008 10:01

Håller tummarna!!!
Ses snart, jag längtar!
Kramar Anna

 
Ingen bild

Moster

19 december 2008 10:38

Jag håller tummarna för er... hårt hårt:-)
Försök att bara varva ner och ta det lugnt nere hos mamma och Jan. Ladda era batterier inför ett nytt spännande år.
Många många kramar till er båda.
Moster//

 
Jeny

Jeny

19 december 2008 11:57

Tack alla mina nära och kära!!!
Ja, nu ska vi njuta av julen. Det mesta känns väldigt bra just nu. Min stress har berott mycket på jobbet också...inte bra. Men nu har jag berättat om januari så de vet att jag kommer vara borta några dagar. Min chef har full förståelse för det, känns toppen.
KRAM!

http://barnlangtan.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 13 juli 2009 18:54

Nu fungerar bloglovin för min nya blogg: www.barnlangtan.se Så ni som prenumerar kan nu lägga in den nya istället.   Detta blir mitt allra sista inlägg på bloggagratis.   Välkommen att fortsätta följa mig och min blivande familj på nya bloggen! ...

Av Jenny - 10 juli 2009 21:10

Nu finns ett nytt inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se   Alldeles snart kommer du som prenumerar kunna göra det från min nya blogg istället. Den ska bara verifieras av Bloglovin, osäker på hur lång tid det tar. ...

Av Jenny - 9 juli 2009 17:30

Nu finns tre nya inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se   Alldeles snart kommer du som prenumerar kunna göra det från min nya blogg istället. Den ska bara verifieras av Bloglovin, osäker på hur lång tid det tar. ...

Av Jenny - 8 juli 2009 11:43

Nu finns två nya inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se ...

Av Jenny - 7 juli 2009 09:21

Nu har jag skrivit ett nytt inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se ...

Presentation

Omröstning

Vad tror du? Är Lilla Stjärnan en flicka eller en pojke?
 Flicka
 Pojke

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards