Direktlänk till inlägg 2 februari 2009

Ruvardag 7

Av Jenny - 2 februari 2009 16:04

Idag har det varit en tuff start på veckan. Har varit så arg och irriterad på en viss person på jobbet. Det har varit skitjobbigt, men det har löst sig nu. Jag har fått medhåll av min chef som bekräftat det jag sagt som det rätta (Tack) Tänker inte dra storyn här, men vi var flera inblandade och det är en person som vägrar acceptera de rutiner vi har. Rutiner som ska underlätta mitt jobb, rutiner som funnits sen innan jag började jobba här. Grrrrrrrrr!!


Nog om detta. Har slitit som en gnu på jobbet och fått mycket gjort. Har för övrigt haft en bra dag med kollegorna som varit inne idag. Kom tidigt imorse för jag visste att det var mycket att hugga tag i.


Blev så klart orolig att frustrationen i förmiddags skulle påverka min Lilla Stjärna. Men jag chattade med Toksmula innan och hon sa: Nu har det redan fäst (eller inte), så det är inte mycket som kan påverka nu. Det har hon så klart rätt i. Har haft lite småvärk kring ena äggstocken, men vet inte om det kanske är ena sidan av livmodern. Jag är 37 år och vet inte skillnaden, haha. Jag kände i alla fall inte så förra gången. Det är väl för att Lilla Stjärnan klamrar sig fast där nu:o) (hoppas, hoppas, hoppas)


Natten till idag har jag sovit mycket dåligt, det var svårt att somna och jag vaknade flera gånger och kände mig lite olustig. Drömmer skumma grejer, saker som skadar Lilla Stjärnan, mardrömmar med andra ord. Men jag känner mig ändå konstigt nog inte så trött idag, förmodligen för att jag hållit igång som en Duracell-kanin;o)


Först nu har jag haft tid att gå in på min blogg, så jag har verkligen inte haft en sekund över. Men jag har inte stressat, så oroa dig inte kära mor (hih) utan har bara haft att göra hela tiden. Det är så jag trivs att jobba.


Men nu ska jag snart gå för dagen och få lite akupunktur. DET behöver jag verkligen nu. Lite egentid och hitta min harmoni igen.

IVF
 
 
Ingen bild

Sara W

2 februari 2009 16:40

Hoppas du får en riktigt avkopplade stund med akupunktur och glöm inte att andas djupt å bara koppla bort allt;) Kram

 
Ingen bild

jeanette

2 februari 2009 18:13

Ja ja de gör du rätt i gumman Ja vist är de så är den fäst så är den Kram oroa dig inte

 
replicawatches

replicawatches

19 juli 2010 13:54

Hey this is pretty cool- thanks

http://www.watchesday.net

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 13 juli 2009 18:54

Nu fungerar bloglovin för min nya blogg: www.barnlangtan.se Så ni som prenumerar kan nu lägga in den nya istället.   Detta blir mitt allra sista inlägg på bloggagratis.   Välkommen att fortsätta följa mig och min blivande familj på nya bloggen! ...

Av Jenny - 10 juli 2009 21:10

Nu finns ett nytt inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se   Alldeles snart kommer du som prenumerar kunna göra det från min nya blogg istället. Den ska bara verifieras av Bloglovin, osäker på hur lång tid det tar. ...

Av Jenny - 9 juli 2009 17:30

Nu finns tre nya inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se   Alldeles snart kommer du som prenumerar kunna göra det från min nya blogg istället. Den ska bara verifieras av Bloglovin, osäker på hur lång tid det tar. ...

Av Jenny - 8 juli 2009 11:43

Nu finns två nya inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se ...

Av Jenny - 7 juli 2009 09:21

Nu har jag skrivit ett nytt inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se ...

Presentation

Omröstning

Vad tror du? Är Lilla Stjärnan en flicka eller en pojke?
 Flicka
 Pojke

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards