Direktlänk till inlägg 6 februari 2009

Ruvardag 11

Av Jenny - 6 februari 2009 09:50

Är lite extra pirrig idag. Under min förra IVF fick jag lite småblödning på ruvardag 11. Så idag kniper jag extra hårt för att inte bevhöva gå på toa. Kör med förnekelsetaktiken, det som inte syns finns inte;o) Har de tre sista nätterna sovit bra i alla fall. Vaknade i natt av att jag, som vanligt, låg på min högra sida. Kände en enorm smärta i mitt högra bröst, vände mig långsamt till rygg och stånkade lite för att det gjorde så ont. Men efter ett par minuter var det borta?? Ändå låg jag där och tänke, yaaay ont i bröstet, kanon...


So far so good.....


Slutsats: Var finns det nervlugnande när man behöver det som mest?

IVF
 
 
Ingen bild

Din man

6 februari 2009 11:07

Hehe, jo mer och mer nervöst blir det :)
Vi får hoppas att du får lugna dig med nervlugnande i minst 9 månader till ;)

 
Ingen bild

Toksmula

6 februari 2009 11:17

Hej vännen! Håller tummen hela dagen. Du ska se att det blir en blodfri dag! =) Å sen är det inte många dagar till testdagen, roligt!!
Kramisen!

 
Sara

Sara

6 februari 2009 11:26

Hej Jenny,
Jag har suttit och sträckläst din blogg nu sen runt kl.8 i morse och vill egentligen bara säga att jag håller tummarna för er.
Vi är själva i en liknande situation och går och väntar på en kallelse för första IVF-försöket.
Ha en bra dag nu och ta hand om dig!
Kram Sara

http://langtaneftertresamhet.blogspot.com

 
Ingen bild

Nina

6 februari 2009 17:21

Jah haller tummen....för mig gick det at helvete igar. :-(

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 13 juli 2009 18:54

Nu fungerar bloglovin för min nya blogg: www.barnlangtan.se Så ni som prenumerar kan nu lägga in den nya istället.   Detta blir mitt allra sista inlägg på bloggagratis.   Välkommen att fortsätta följa mig och min blivande familj på nya bloggen! ...

Av Jenny - 10 juli 2009 21:10

Nu finns ett nytt inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se   Alldeles snart kommer du som prenumerar kunna göra det från min nya blogg istället. Den ska bara verifieras av Bloglovin, osäker på hur lång tid det tar. ...

Av Jenny - 9 juli 2009 17:30

Nu finns tre nya inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se   Alldeles snart kommer du som prenumerar kunna göra det från min nya blogg istället. Den ska bara verifieras av Bloglovin, osäker på hur lång tid det tar. ...

Av Jenny - 8 juli 2009 11:43

Nu finns två nya inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se ...

Av Jenny - 7 juli 2009 09:21

Nu har jag skrivit ett nytt inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se ...

Presentation

Omröstning

Vad tror du? Är Lilla Stjärnan en flicka eller en pojke?
 Flicka
 Pojke

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards