Direktlänk till inlägg 4 februari 2009

Ruvardag 9

Av Jenny - 4 februari 2009 13:06

Längtar hem till TV:n...i natt när jag vaknade slog det mig att vi har ju för jösse namn en ny TV. Så jag satte mig till och med upp i sängen och kikade ut på den där den stod ståtlig och fin i vardagsrummet, och log.


Har inte fått några mer färgade skvättar (endast pyttelite i morse) Så min förhoppning är nu att det bara var det som kom eller att det i alla fall inte blir värre. Värken i brösten har nästan försvunnit och det känns i och för sig mindre bra. Å andra sidan kan det ha varit biverkningar från Progesteronet som jag tar tre gånger om dagen. Molande "mensvärk" har jag också till och från. Som jag säkert sagt innan så ger Progesteronet biverkningar i form av graviditetssymptom och skjuter även upp mensen. Så allt jag känner i kroppen kan antingen vara det eller äkta pga Lilla Stjärnan. Jag är trots allt ok, mår bra och skrattar med kollegorna på jobbet. Det är så skönt att ha ett jobb att gå till (fast just nu hade jag hellre varit hemma och tittat på TV, haha).


Det som sker det sker, jag kan faktiskt inte göra något mer åt det än att ta det lugnt och njuta av tillvaron. Men jag vet att jag inte är ensam om att ha dessa nojjor, det har nog alla IVF:are och de som blir gravida på "naturlig" väg. Rätta mig om jag har fel!


Oj, nu kom massa paket från vårt kontorslager som jag beställt. Måste packa upp det. Åh, det är så roligt att packa upp kontorsmaterial:o) Har även en hög med Giveaways som kom under förra veckan när jag var borta, som ska sorteras in på rätt plats.


IVF
 
 
Ellen

Ellen

4 februari 2009 14:49

Nej, du har inte alls fel....

Det är helt normalt att känna så....skulle nästa sig att det skulle vara onormalt om man inte kände elelr tänkte så...

Har själv varit orolig såååååå många ggr... en del ggr helt i onödan men vet man inte hur det ska kännas eller vara så är det ju inte så konstigt att tankarna kommer...

Kram

http://jagochlivet.bloggagratis.se

 
Ellen

Ellen

4 februari 2009 15:44

Måste ursäkta min stavning...usch vad illa...
tycker inte om när ja stavar fel men man har allt för bråttom många ggr...

Det skulle stå säga o inte sig o det heter ju eller o inte elelr...

Skärpning Ellen....:-)

http://jagochlivet.bloggagratis.se

 
Pia

Pia

4 februari 2009 16:25

Håller med Ellen, det värsta med allt, är ju att alla ens nojjor och allt som händer i kroppen är "heeeeelt normala" enligt läkarna. Och Progesteronet är ju förrädiskt för det ger ju massa biverkningar =( Usch, det där var inte roligt. Men du, ruvardag 9...skall du tjuvtesta snart?
;-)Eller är du en sådan som kan hålla sig till självaste testdagen?! Jag testade + på rv 11, ett svagt sådant, men dock...Då hade jag inga symptom alls utan testade för att inte bli besviken när mensen kom...som aldrig kom =) Jag hoppas så innerligt att lilla Stjärna finns kvar hos er! Kram!

http://www.pocho.se

 
Jenny

Jenny

4 februari 2009 16:33

Åh va skönt att höra det ni säger. Har inte bestämt mig än om jag ska tjuvtesta;o) Jag har sagt att om det kommer mer så testar jag i helgen och gör det hellre en gång till på testdagen (10/2). Men förra gången var jag lydig att hålla mig till tesdagen trots att jag då redan hade haft blödning i två dagar.

http://barnlangtan.bloggagratis.se

 
copy watches

copy watches

19 juli 2010 13:54

perfect!These articles were written in a special way,such as the rich contents and accurate data.they are helpful to me.I expect to see your new writings.

http://www.watchesday.net

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 13 juli 2009 18:54

Nu fungerar bloglovin för min nya blogg: www.barnlangtan.se Så ni som prenumerar kan nu lägga in den nya istället.   Detta blir mitt allra sista inlägg på bloggagratis.   Välkommen att fortsätta följa mig och min blivande familj på nya bloggen! ...

Av Jenny - 10 juli 2009 21:10

Nu finns ett nytt inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se   Alldeles snart kommer du som prenumerar kunna göra det från min nya blogg istället. Den ska bara verifieras av Bloglovin, osäker på hur lång tid det tar. ...

Av Jenny - 9 juli 2009 17:30

Nu finns tre nya inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se   Alldeles snart kommer du som prenumerar kunna göra det från min nya blogg istället. Den ska bara verifieras av Bloglovin, osäker på hur lång tid det tar. ...

Av Jenny - 8 juli 2009 11:43

Nu finns två nya inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se ...

Av Jenny - 7 juli 2009 09:21

Nu har jag skrivit ett nytt inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se ...

Presentation

Omröstning

Vad tror du? Är Lilla Stjärnan en flicka eller en pojke?
 Flicka
 Pojke

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards