Direktlänk till inlägg 5 februari 2009

Ruvardag 10

Av Jenny - 5 februari 2009 09:01

Nu är jag inne på tvåsiffrig ruvardag, det drar ihop sig. Var tvungen att läsa mitt allra första inlägg jag skrev på bloggen i september för att se hur det var den gången. Då fick jag min första färgade flytning på fredagen innan testdag, dsv imorgon om man ska applicera det på IVF nummer två. Nervositeten ökar känner jag, varvat med ett inre lugn om att allt ordnar sig. Det är som en kamp i kroppen mellan hopp och misstro. Igår kväll när jag gick och la mig hade jag en konstig sorts värk i magen (läs livmodern) Det var mer som en stickande värk som strålade ut åt lite olika håll, jättesvårt att förklara. Har aldrig känt så förut, alla tecken som är nya ser jag som positivt (en liten stund törs jag tänka så i alla fall) Men idag är det som "vanlig mensvärk" igen. Men än så länge inget i brallorna. Ni får verkligen ursäkta alla detaljer om mitt tillstånd, men det är bara att ge tusan i att läsa om det är läskigt:o)


Sitter på jobbet och lyssnar på favoriten Erykah Badu på Spotify, det är det bästa lugnande för mig just nu. Hennes fantastiska röst och sköna musik kan få vem som helst att sänka blodtrycket.



IVF
 
 
FMV

FMV

5 februari 2009 12:41

Hej, tjejen!

Tycker att din ruvning låter väldigt lovande :-) ! Fortsätter att hålla mina tummar för LillaStjärnan!

Varma kramar!

http://barnloshet.blogg.se

 
Ingen bild

jeanette

5 februari 2009 15:54

Kämpa på kram

 
Ellen

Ellen

5 februari 2009 17:32

Du får skriva hur ingående du vill...:-)

Det är lättast så när man ska beskriva nåt...

Kram..håller tummarna

http://jagochlivet.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Din man

5 februari 2009 20:48

Jag börjar också bli jäkligt nervös nu... puh... Allt som skiljer sig från förra gången tar jag som positivt men oj så nervöst. Om man nu ska jämföra så är det mycket som känns annorlunda, det var en ny behandlingsmetod, vi fick ut 4 ägg istället för 2, 4 ägg blev befruktade istället för 1, min älskling var lungn under hela perioden (både under sprutperioden och under ÄP/ET)(jag är så stolt över dig älskling! Att du orkar med allt som du gör är stort! Du är coolast i hela världen), sist men inte minst så såg jag också stjärnan när embryot kom hem till "mamma" ;) Ja det är mycket nytt och annorlunda, jag hoppas av hela mitt hjärta att vi ska lyckas!

Stort tack till alla er som stöttar oss, ni är underbara!

 
fake watches

fake watches

19 juli 2010 13:55

Amazing stuff,Thanks so much for this!This is very useful for me. i think it will absolutely help me alot with my projects .

http://www.watchesday.net

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 13 juli 2009 18:54

Nu fungerar bloglovin för min nya blogg: www.barnlangtan.se Så ni som prenumerar kan nu lägga in den nya istället.   Detta blir mitt allra sista inlägg på bloggagratis.   Välkommen att fortsätta följa mig och min blivande familj på nya bloggen! ...

Av Jenny - 10 juli 2009 21:10

Nu finns ett nytt inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se   Alldeles snart kommer du som prenumerar kunna göra det från min nya blogg istället. Den ska bara verifieras av Bloglovin, osäker på hur lång tid det tar. ...

Av Jenny - 9 juli 2009 17:30

Nu finns tre nya inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se   Alldeles snart kommer du som prenumerar kunna göra det från min nya blogg istället. Den ska bara verifieras av Bloglovin, osäker på hur lång tid det tar. ...

Av Jenny - 8 juli 2009 11:43

Nu finns två nya inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se ...

Av Jenny - 7 juli 2009 09:21

Nu har jag skrivit ett nytt inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se ...

Presentation

Omröstning

Vad tror du? Är Lilla Stjärnan en flicka eller en pojke?
 Flicka
 Pojke

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards