Direktlänk till inlägg 16 februari 2009

Tömd på energi

Av Jenny - 16 februari 2009 15:27

Mår inte bra just nu, känner mig ledsen och nedstämd. Har nära till gråten. Det är mycker som tär på mig just nu och jag känner att jag inte riktigt kan skriva om det öppet. Men är rädd att vissa saker ska påverka min Lilla Stjärna. Behöver lugn och ro i en kravlös omgivning känner jag. Är helt tömd på energi just nu. Matt och orkeslös på grund av psykisk utmattning. Vill bara åka hem.



 
 
Ingen bild

Toksmula

16 februari 2009 15:39

Stor Kram!

 
Ellen

Ellen

16 februari 2009 15:40

*kramar om dig...*

Förstår din oro...din ängslan o att du är rädd...men vill du så får du gärna skriva av dig till mig utan att ja för det vidare...

Vet att vi inte känner varandra men du vet vart ja finns om du skulle vilja prata med nån helt utomstående...

Kram o ja hoppas att du snart mår bättre igen..

Tänker på dig....

http://jagochlivet.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sara W

16 februari 2009 16:33

Hej vännen, om du vill prata så finns jag här för dig det vet du. Lova att du ringer om du känner för det/ stora kramar till dig

 
Ingen bild

Moster

16 februari 2009 16:49

Jag förstår att det är jobbigt.
Det har ju varit en hel del omkring er och mycket spänning på sista tiden.
Nu börjar allt sjunka in och då kan man känna sig ledsen...det är helt normalt att dina känslor kommer åka upp och ner en hel del nu.
Jag finns här om du behöver mig...det vet du.
Försök att ta det lungt så ska du se att det snart kommer kännas bättre.
Många goa kramar till er.
Moster//

 
Ingen bild

Alexandra

16 februari 2009 19:59

KRAM!!

 
Ingen bild

jarven

16 februari 2009 20:00

Säger som de andra.. Finns här om du behöver mig.

En annan sak bara, pratade med en kollega idag som håller på med akupunktur vid sidan om jobbet och hon berättade vad den "mystiska lådan" är för något :-) Vill du veta? ;-)

Skickar en STOR varm kram till dig!

 
Ingen bild

Britt-Inger

16 februari 2009 22:40

Men tänk vad din kropp och alla känslor gått igenom en längre tid, inte undra på att du känner dej matt och orkeslös. DU FÅR KÄNNA SÅ!
" Tänker på er - alltid "
Många många kramar till er./Britt-Inger


 
Annelie

Annelie

17 februari 2009 09:43

Håller med de andra. Du har hittills genomgått en mycket lång och känslosam resa. Så även din man!
Om du kan, så ta ledigt några dagar och gör nått som du mår bra av och som får dig att koppla av och bli glad!
Att prata med någon kurator kopplad till mödravården är också ett tipps. Dom har tystnadsplikt. Till dom kan du säga precis vad du vill.
Hormonerna gör även sitt till för dig just nu. Det blir bättre! Jag lovar!
Du och din man bär just nu på den vackraste och finaste gåvan man kan få! Livet! :)

En värmande kram till dig och din lilla familj!

http://eilenna.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Jeanette

17 februari 2009 11:13

Hej hej gumme lumma Jag förstår verkligen De kan bli mycke Håller med ta ledigt lite åk på spa eller något och bara va Puss från din mans moster

 
Ingen bild

sandra

17 februari 2009 17:46

Hej gumman!
Jag finns här för dig! Ring mig när du vill!
Massor med kramar , Sandra

 
Ingen bild

jarven

17 februari 2009 19:28

Så skönt att höra din röst innan!! Hoppas du mår bra igen snart :-)
*Kramar om*

 
Mia

Mia

17 februari 2009 19:49

Hej vännen!! Kommer inte på några stöttande ord som ingen annan sagt =) (satt en stund med fingrarna på tangentbordet och kom ingenvart) Men ta hand om dig, var egoistisk och unna dig lite lyx.
Hoppas du känner dig bättre idag, blir lite orolig när det inte kommit något nytt inlägg idag, men herre gud man måste väl inte blogga varje dag =) även fast jag tycker det är härligt att få följa din vardag ;)
kram kram

http://miascrapparochler.blogg.se

 
tag heuer

tag heuer

19 juli 2010 13:55

Extremely educational article!best text and nice information.

http://www.watchesday.net/tag_heuer-watches.html

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 13 juli 2009 18:54

Nu fungerar bloglovin för min nya blogg: www.barnlangtan.se Så ni som prenumerar kan nu lägga in den nya istället.   Detta blir mitt allra sista inlägg på bloggagratis.   Välkommen att fortsätta följa mig och min blivande familj på nya bloggen! ...

Av Jenny - 10 juli 2009 21:10

Nu finns ett nytt inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se   Alldeles snart kommer du som prenumerar kunna göra det från min nya blogg istället. Den ska bara verifieras av Bloglovin, osäker på hur lång tid det tar. ...

Av Jenny - 9 juli 2009 17:30

Nu finns tre nya inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se   Alldeles snart kommer du som prenumerar kunna göra det från min nya blogg istället. Den ska bara verifieras av Bloglovin, osäker på hur lång tid det tar. ...

Av Jenny - 8 juli 2009 11:43

Nu finns två nya inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se ...

Av Jenny - 7 juli 2009 09:21

Nu har jag skrivit ett nytt inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se ...

Presentation

Omröstning

Vad tror du? Är Lilla Stjärnan en flicka eller en pojke?
 Flicka
 Pojke

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards