Direktlänk till inlägg 3 juni 2009

GRATTIS JARVEN!

Av Jenny - 3 juni 2009 10:15

Vill säga STORT GRATTIS till min underbara vän Jenny som precis blivit utexaminerad socionom.


Jag är så stolt över dig!!!


Puss & Kram!

Vi har varit vänner i ca 23 år!!!


Här är vi på den tiden det begav sig, på moster Britt-Ingers och

morbrors altan, Vattenfestivlen 1993. Uppklädda och klara att åka iväg.

(Notera våra svällande sidoluggar)

Några timmar senare var vi spontant utklädda till cowboy respektive

hippie ute på stans gator och torg.....damn va kul vi hade.

 
 
Ingen bild

jarven

3 juni 2009 10:31

Tack vännen!!
Kul att se bilderna :-)
Den gamla bilden har jag upphängd på min vägg här hemma, det var verkligen en rolig kväll... och en otroligt rolig tid med!!

Kramar till dig!!!!

 
Ingen bild

jarven

3 juni 2009 10:34

....och du, har vi verkligen varit vänner i så många år!! Det måste ju betyda att vi är....... Hmm... nee... så gamla kan vi ju inte vara!?!! ;-)

Puss och kram

 
Jenny

Jenny

3 juni 2009 10:38

Precis, vi blev ju vänner på BB, så vi är endast 23 år.....hehe...

http://barnlangtan.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Jeanette

3 juni 2009 12:29

Hör av er så vi får höra hur de gick Kramisar till er

 
Ingen bild

Britt-Inger

3 juni 2009 16:04

Jamen va kul att se bilderna!!!! Haha 1993...Partypinglor....Hmmm...var det då ni blandade s..it och turkiskapepparkarameller? Ni satt och skakade flaskan i flera timmar...eller var det när ni skulle åka till Roskildefestivalen???
Har JARVEN kvar sin gamla mail? Annars får väl jag åxå säga - genom din blogg Jenny - GRATTIS JARVEN - strongt gjort!!!/kram från Britt-Inger

 
Ingen bild

Milla

3 juni 2009 16:05

Hej Jenny!

Ville bara skriva att jag är en av de nya som har börjat läsa din blogg! Tycker att du skriver jättebra! Kram på dig :) /Milla

 
Ingen bild

jarven

3 juni 2009 17:13

Britt-Inger: TACK!! :-)
Ja, det var då vi satt i ert kök och skakade flaskan i timmar, har kort på det :-)

Ja, jag har kvar min gamla mail, men är lite dålig på att kolla in där... försöker bättra mig!
Kram till dig och din familj!

 
Jenny

Jenny

3 juni 2009 18:46

Jajamen, då skakades det flaska, haha. Ack så gott det var.

http://barnlangtan.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Rebecca

3 juni 2009 23:28

Åh, den sista bilden på er tog jag, när vi var på visit söderut, det var mysigt! Grattis i massor jarven! kram kram

 
Jenny

Jenny

4 juni 2009 11:49

Ja det var mysigt med trippen söderut med dig Rebecca, trots strejkande växelspakar, haha.

Puss & Kram

http://barnlangtan.bloggagratis.se

 
Ingen bild

jarven

6 juni 2009 12:29

Tack Rebecca! Just det ja, det var då det togs, under en mycket trevlig eftermiddag på min balkong :-)
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 13 juli 2009 18:54

Nu fungerar bloglovin för min nya blogg: www.barnlangtan.se Så ni som prenumerar kan nu lägga in den nya istället.   Detta blir mitt allra sista inlägg på bloggagratis.   Välkommen att fortsätta följa mig och min blivande familj på nya bloggen! ...

Av Jenny - 10 juli 2009 21:10

Nu finns ett nytt inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se   Alldeles snart kommer du som prenumerar kunna göra det från min nya blogg istället. Den ska bara verifieras av Bloglovin, osäker på hur lång tid det tar. ...

Av Jenny - 9 juli 2009 17:30

Nu finns tre nya inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se   Alldeles snart kommer du som prenumerar kunna göra det från min nya blogg istället. Den ska bara verifieras av Bloglovin, osäker på hur lång tid det tar. ...

Av Jenny - 8 juli 2009 11:43

Nu finns två nya inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se ...

Av Jenny - 7 juli 2009 09:21

Nu har jag skrivit ett nytt inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se ...

Presentation

Omröstning

Vad tror du? Är Lilla Stjärnan en flicka eller en pojke?
 Flicka
 Pojke

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards