Direktlänk till inlägg 5 juni 2009

Halvrenoverad igen och examenskalas

Av Jenny - 5 juni 2009 13:12

Har varit hos min favorit-Ahlam och vaxat benen. Hon använde det nya vaxet för känslig hy och det var kanon. Tog bara benen idag då bikini och armhålor gjrodes för två veckor sen. Benen håller så pass länge numera. Bikinidelen håller sig också väldigt länge. Men när vi skulle boka ny tid för armhålorna, drog jag av mig tröjan så vi kunde utvärdera när jag bör komma. Ahlam synade och sa:

- Hmm, det är lite utväxt redan....äsch....stå kvar med armarna i vädret, jag tar det på en gång.

Så där stod jag men armarna i vädret som om jag var med i värsta cowboyfilmen. Hon vaxade bort det som växt ut och sa:

- Jag bjuder på den, känns så onödigt att du ska komma redan nästa vecka igen bara för att vaxa armhålorna.

Hon är så söt och rar, jag tackade och bockade flera gånger för vänligheten.


Idag ska jag på examenskalas hos min bonussyster Malin (som är mor till min gudson Alvin som jag visat bilder på tidigare). Hon är nu färdigutbildad sjuksköterksa och sjukvården har fått en fantastisk ny medarbetare kan jag intyga. Malin är lugnet själv och inger enormt förtroende. När jag förut var så spruträdd (för det är jag ju inte på samma sätt längre, hihi) så hade hon utan tvekan fått ge mig spruta eller tagit blodprov, för med henne känner jag mig så enormt trygg.


Det ska bli kul att ses igen, hon har inte sett min kula på magen än:o)


Igår kväll när jag lagt mig för att läsa i sängen, började Stjärnan boffa som vanligt. Lika ljuvligt varje gång. Rätt var det var så kom det en superkraftig spark. Det var så jag kippade efter andan och slängde undan boken för att känna på magen. Det gjorde inte ont, men jag blev väldigt överumplad. Så otroligt häftigt, det var verkligen oväntat. Ljuvliga lilla varelse som lever rövare:o) Känner nu att jag alltid har sällskap, är ju aldrig ensam. När jag ska någonstans är det vi, Stjärnan och jag, som är iväg. Magnus säger samma sak, han säger "ni" till oss två, hihi.

 
 
ida

ida

5 juni 2009 14:07

va kul med sparkarna! Jag minns att när Tildes sparkar känndes för första gången så fick jag hjärtklappning och min puls gick upp! Det va så häftigt!

Hur ofta vaxar du benen? tycker du att dun hårväxt har förändrats något sen du började vaxa?
Kram

http://fixit.blogg.se

 
IVF  karusell

IVF karusell

6 juni 2009 15:14

Åh, vaxning skulle ju inte sitta helt fel nu på sommaren! Men hur ont gör det? Vad kostar det? Vore ju grymt skönt att slippa sköta om bikinilinjen och sen kan ju även raggarsträngen få sig en omgång -hihi!

kram!

http://www.ivf-karusell.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 13 juli 2009 18:54

Nu fungerar bloglovin för min nya blogg: www.barnlangtan.se Så ni som prenumerar kan nu lägga in den nya istället.   Detta blir mitt allra sista inlägg på bloggagratis.   Välkommen att fortsätta följa mig och min blivande familj på nya bloggen! ...

Av Jenny - 10 juli 2009 21:10

Nu finns ett nytt inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se   Alldeles snart kommer du som prenumerar kunna göra det från min nya blogg istället. Den ska bara verifieras av Bloglovin, osäker på hur lång tid det tar. ...

Av Jenny - 9 juli 2009 17:30

Nu finns tre nya inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se   Alldeles snart kommer du som prenumerar kunna göra det från min nya blogg istället. Den ska bara verifieras av Bloglovin, osäker på hur lång tid det tar. ...

Av Jenny - 8 juli 2009 11:43

Nu finns två nya inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se ...

Av Jenny - 7 juli 2009 09:21

Nu har jag skrivit ett nytt inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se ...

Presentation

Omröstning

Vad tror du? Är Lilla Stjärnan en flicka eller en pojke?
 Flicka
 Pojke

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards