Direktlänk till inlägg 5 juni 2009

Malins examen

Av Jenny - 5 juni 2009 21:16

Var ivrig när jag i rusket åkte iväg hem till Malin. Äntligen skulle vi få ses igen. Vi växte upp tillsammans då hennes far och min mor levde ihop i ca 10 år. De träffades när Malin och jag var 7 år, det skiljer 12 dagar på oss så vi är skapligt jämngamla;o).


Börjar med att visa magen som idag är inne i vecka 20 + 5.

Checka in kulan, den växer och frodas. Som ni märker är det

rosa linnet min nya favorit, kommer bo i det i sommar.


Här är fikat så fint uppdukat med bla hemmagjord rulltårta med smält choklad i som Malins händige man Sebastian är skyldig till (åt 4 bitar på raken) Det fanns även massa god mat; pajer, chillikyckling, bulgursallad och hembakat bröd. Gissa om jag hängde i köket ett par timmar...


Här är fina Malin och jag. Vi är lika som bär;o) Presenterar alltid varandra som bonussystrar, vi är otroligt nära varandra. Hon dök på min mage direkt och var så lycklig över att få se den äntligen. Vi pratade massor och båda längtar tills vi tillsammans kan sitta och gosa med Stjärnan live:o)


Malin provar klänning inför morgondagen då det är middag och fest på Grand Hotel för de nyblivna sjuksyrrorna. Två små sötisar leker i Adrians och Alvins rum (de är hos mormor). Ville visa den fina väggmålningen i barnrummet, den har Sebastian gjort.


Nu är jag hemma igen och ska packa lite  för imorgon drar vi iväg med morgontåget till Mariefred. Först ska svärmor och jag på marknad. Magnus faster säljer kläder som hon och svärdottern syr och trycker själva. Även bodysar till småttingar, så jag tänkte handla lite till Stjärnan. Bilder kommer visas på kläderna, var så säker:o)


Sen blir det kalas hos Magnus morfar som fyller år imorgon och på kvällen ska vi se på Gustav Vasa-teater i Strängnäs. Så bloggeriet får förmodligen vänta till söndag kväll.


Ha en fin Nationaldag imorgon alla som läser.


KRAM!!!

 
 
Mikaela

Mikaela

5 juni 2009 21:17

Det är så fint att vara gravid!du passar desuutom att vara det KUL!

http://www.mikaelaelisacharlotte.blogg.se

 
Ingen bild

Jenny

6 juni 2009 08:26

Vad fin du är =)
Kram

 
Ingen bild

jarven

6 juni 2009 12:21

Instämmer med föregående talare, du är jättefin!

Du kan väl hälsa Malin och gratta henne med en stor kram (om hon kommer ihåg mig?)

Hoppas ni har en underbar helg!!
Kramar till er tre :-)

 
Ingen bild

Alexandra

6 juni 2009 13:06

Hoppas ni får en fin Nationaldag! Kram!

 
pärla

pärla

6 juni 2009 13:51

Oj, så fin din mage är! :)
Härligt med den stora målningen på väggen i barnrummet. En bra idé! Om jag någon gång får bli mamma vill jag också göra en stor och fin målning på en vägg!!!!

http://omattlangtabarn.blogspot.com

 
IVF  karusell

IVF karusell

6 juni 2009 15:15

Du är så fin tjejen, det verkligen strålar om dig!

Helsjuttskottans vilken fräck väggmålning i barnens rum där, är Sebastian målare?
Riktigt riktigt häftig var den!

http://www.ivf-karusell.blogspot.com

 
Jenny

Jenny

7 juni 2009 14:29

Du är supervacker i din mage!!! KRAM från Jenny.

http://jennyvakt.blogg.se

 
Ingen bild

sandra

7 juni 2009 17:49

Gumman du är sååååååå vacker!
Massor med Kramar!
Kram kram kram!

 
Ninna

Ninna

7 juni 2009 19:56

Hej Tjejen,
kan bara hålla med de andra: DU ÄR TOKVACKER med underbart fin mage och utstrålning som heter duga!!!

Ögat blev alldeles blött när jag såg din fina bild med rosa toppen!

Kram Ninna

http://www.villblimammanu.blogspot.com

 
Jenny

Jenny

8 juni 2009 11:28

Tack för de otroligt fina kommentarena. Jag blir ju alldeles generad:o)

Kramar till er!

http://barnlangtan.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 13 juli 2009 18:54

Nu fungerar bloglovin för min nya blogg: www.barnlangtan.se Så ni som prenumerar kan nu lägga in den nya istället.   Detta blir mitt allra sista inlägg på bloggagratis.   Välkommen att fortsätta följa mig och min blivande familj på nya bloggen! ...

Av Jenny - 10 juli 2009 21:10

Nu finns ett nytt inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se   Alldeles snart kommer du som prenumerar kunna göra det från min nya blogg istället. Den ska bara verifieras av Bloglovin, osäker på hur lång tid det tar. ...

Av Jenny - 9 juli 2009 17:30

Nu finns tre nya inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se   Alldeles snart kommer du som prenumerar kunna göra det från min nya blogg istället. Den ska bara verifieras av Bloglovin, osäker på hur lång tid det tar. ...

Av Jenny - 8 juli 2009 11:43

Nu finns två nya inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se ...

Av Jenny - 7 juli 2009 09:21

Nu har jag skrivit ett nytt inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se ...

Presentation

Omröstning

Vad tror du? Är Lilla Stjärnan en flicka eller en pojke?
 Flicka
 Pojke

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards