Direktlänk till inlägg 2 oktober 2008

Äntligen lite klarhet i dimman

Av Jenny - 2 oktober 2008 16:59

Fick tag på en av de supergulliga barnmorskorna på privatkliniken jag går på. Hon tyckte det var jättekonstigt av den andra barnmorskan att säga så. Det kan vara helt normalt att ha mina symptom fortarande, min kropp har blivit så stimulerad av hormoner och ingrepp att det kan ta tid att må bättre. Och det är menstruation jag har och inget annat, blir man inte gravid då får man mens, så enkelt är det! Detta är saker som kan verka helt självklara för er som läser, men det blir inte lika självklart när man är mitt inne i en behandling....som visserligen är över för den här gången, men symptomen hänger kvar ett tag till tydligen. Jag kände mig så lättad när jag lade på luren, ett djupt andetag och sen fortsätta jobba igen. Har fått massor gjort på jobbet idag och det känns toppen. Jag är så tacksam som har mitt jobb att gå till på dagarna, hade jag gått hemma och grubblat om allt hade jag nog blivit knäpp i skallen. Nu kommer jag istället hem och känner: idag har jag banne mig gjort mig förtjänt av min lön:-)


Ska gå hem nu, vi ska åka och veckohandla och sen titta på Idol som är mitt kvällsnöje i höstmörkret. Känns lite bättre nu och det är jag glad för, nya friska tag.

IVF
 
 
mamma

mamma

2 oktober 2008 17:18

Puh, nu kan mamma vara lugn igen, fast jag vet ju att du alltid kommer tillbaka efter dina svackor.
Puss & Kram

http://www.havro.se

 
Ingen bild

jarven

2 oktober 2008 19:28

Hur i hel**** kan man vara så osmidig när man jobbar som barnmorska på en sådan klinik!?! Jag blev riktigt arg när jag läste vad hon hade sagt till dig! Åh! Sådana människor som inte tänker längre än vad näsan räcker ska inte ha ett sådant jobb! Bläh! Klantarsel!

Däremot blev jag varm i hjärtat igen när du fick prata med den gulliga barnmorskan. Det är bara sådana människor du och alla andra i din situation ska ha omkring sig.

Vad kul att du fick en bra dag till slut iallafall :-)

Massa kramar och varma tankar till er båda!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 13 juli 2009 18:54

Nu fungerar bloglovin för min nya blogg: www.barnlangtan.se Så ni som prenumerar kan nu lägga in den nya istället.   Detta blir mitt allra sista inlägg på bloggagratis.   Välkommen att fortsätta följa mig och min blivande familj på nya bloggen! ...

Av Jenny - 10 juli 2009 21:10

Nu finns ett nytt inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se   Alldeles snart kommer du som prenumerar kunna göra det från min nya blogg istället. Den ska bara verifieras av Bloglovin, osäker på hur lång tid det tar. ...

Av Jenny - 9 juli 2009 17:30

Nu finns tre nya inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se   Alldeles snart kommer du som prenumerar kunna göra det från min nya blogg istället. Den ska bara verifieras av Bloglovin, osäker på hur lång tid det tar. ...

Av Jenny - 8 juli 2009 11:43

Nu finns två nya inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se ...

Av Jenny - 7 juli 2009 09:21

Nu har jag skrivit ett nytt inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se ...

Presentation

Omröstning

Vad tror du? Är Lilla Stjärnan en flicka eller en pojke?
 Flicka
 Pojke

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards