Alla inlägg den 7 oktober 2008

Av Jenny - 7 oktober 2008 20:00

Ikväll har min kära man läst hela min blogg och lagt in ett par kommentarer, det känns kul att han läst den. Det handlar ju om oss och hans åsikter är viktiga för mig. Som tur var gillar han min blogg:-)


Ikväll ringde min läkare, han beklagade så klart att första försöket inte lyckades. Vi har fått en ny tid inbokad den 21 oktober kl. 13:40. Då kommer vi att planera för nytt försök och vilken behandling jag kommer få göra. Det enda som känns tråkigt är han han inte var säker på att vi kan  börja nästa försök före jul och nyår pga långa väntetider på Huddinge för ÄP och ET. Känns skitdrygt att behöva vänta till januari. Men, men vi får veta då hur det blir så det är bara att vara tålmodig nu och försöka göra det bästa av situationen. Men tiden är min fiende med tanke på att ju äldre jag blir ju svårare....har ju redan fått bekräftat att mina äggstockar behöver lika mycket hormonhjälp som om de var över 40 år gamla. Känner mig orolig och rädd, jag vill ju så gärna få bli mamma. Jag vill att Magnus ska få bli pappa (han kommer bli världens bästa pappa!)

IVF

Presentation

Omröstning

Vad tror du? Är Lilla Stjärnan en flicka eller en pojke?
 Flicka
 Pojke

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards