Alla inlägg den 18 oktober 2008

Av Jenny - 18 oktober 2008 16:31

Nu har stormen dragit förbi:-) Flickorna och lille sötungen har åkt. Köket är iordningställt efter lille Antons framfart. Alla lådor med dess innehåll åkte ut och spreds över golvet. Först åkte grejerna in i munnen och sen ut över köksgolvet:-) Nu har vi fått en bra försmak på att ha småbarn i huset, det var supermysigt. Nedersta lådan i köket är i princip tom, allt ligger i diskmaskinen nu, haha.


Fick fina produkter från id makeup och ett jättefint kort som Mia gjort själv, plus lite annat smått och gott. En ljusfigur som vi inte ska gå in närmare på hur den ser ut, fick jag också, haha.


Mina kära Halmstadsvänner, önskar att vi kunde dra ihop landet så ni kunde komma hit:-) Men ni är välkomna på besök när ni vill, det är bara att börja planera;-) Hästens säng står färdigbäddad och klar.


Snart kommer nästa gäng, det ska bli roligt. Jag gillar att ha folk hemma, är lite svag för värdinnerollen tror jag minsann.

Av Jenny - 18 oktober 2008 13:19

Nu är jag klar med allt, om ca 15 minuter kommer mina kära vänner Mia, Tessan och Rebecca. Det ska bli så kul att träffa dem då det var ett tag sen vi sågs. Vi bodde närmare varandra förut, men sen jag flyttade till Stockholm blir det tyvärr mer sällan, men jag tänker ofta på dem:-)

Mia kommer ha med sig sin lilla son som är bedårande söt, kolla själv på länken Mias pysselblogg:-)

Senare ikväll kommer Sara, Alex, Tessan och Thord. Blir mysigt att sitta och prata och svulla i sig onyttigheter.

Tjingeling

Presentation

Omröstning

Vad tror du? Är Lilla Stjärnan en flicka eller en pojke?
 Flicka
 Pojke

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards