Direktlänk till inlägg 11 oktober 2008

Eld i baken

Av Jenny - 11 oktober 2008 20:37

Igår kväll somnade jag som en gris under Idolpausen och vaknade lagom till utröstningen för att sen släpa mig in till sovrummet där jag somnade efter 0,2 sekunder.


Idag har vi gjort massor. Gick upp vid 09:00 i morse och åt frukost, sen drog vi till gymmet och körde stenhårt. Jag var så slut i mina muskler att jag knappt kunde lyfta handen för att klia mig på näsan;-) Fick tom hoppa över sista övningen, men det är jäääkligt skönt att köra skiten ur sig. Väl hemma satte Magnus och jag igång projekt storstädning (ja du läste rätt) Båda, helt slut efter träningen satte vi igång och feja. Magnus skrubbade båda badrumen från golv till tak och jag kröp runt på alla fyra och torkade lister. Det damsögs och dammades och skakades mattor ute. Efteråt rasade vi ner i ett varsitt soffhörn och njöt av vårt välstädade hem. Alltså, känslan av att allt är rent och doftar fräscht överallt ger sådan enorm tillfredställelse:-)


Sen lagade vi mat och tittade på en kul film med Eddie Murphy. Nu har jag precis kokat mitt kinesiska te (som jag inte orkade göra igår) Det var massa olika örter och blad som skulle koka och silas i tre omgångar. Jag lägger med en bild så ni får se, den är tagen när allt ligger i kastrullen. Nu sitter jag och dricker en kopp medan jag skriver och ursäkta mig men nu måste jag svära lite: Fy fan i helvetes jävla skit vad äckligt det smakar, bläääää!!!! Något beskare får man fan forska fram!!


Så där ja, det var skönt att avreagera sig lite. Nu ska vi se på Batman:-)

 
 
Ingen bild

jarven

12 oktober 2008 00:08

Det där ser ju ...hmmm... gott ut..? Bläk! Du borde få medalj för du dricker det :-)

Har oxå storstädat idag och känslan är helt underbar!! :-)
Nu ska jag lägga mig i min renbäddade säng. Ha en underbar söndag!!
Massa kramar till er båda!

 
Ingen bild

Britt-Inger

12 oktober 2008 10:12

Men gu va ni ä effektiva ni två!!! Fotat teet haha...va galet kul...
Jag trodde du hade tagit en bild på en höstdag i skogen. Det ser ut som löv, nötter, gamla ruttna äpplen, cigarettfimpar i en enda röra + att det har regnat segt slem över det hela.
Tänk på vilodagen så ni helgar den./kram Britt-Inger

 
Ingen bild

Moster

12 oktober 2008 15:42

Man kan ju undra....har jag ätit eller ska jag äta.
Jaadu Jenny...jag måste säga att du är en riktigt tuff tjej.
Du tränar som en "galning" städar och fejar och tar sprutor på dig själv.
Och pricken över i:et...dricker du den där sörjan.
Jag blir ta mig sjutton mållös.
Stå på dig gumman.
Kramar och pussar från din gamla Moster.
Hälsa Magnus jättemycket från oss. Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 13 juli 2009 18:54

Nu fungerar bloglovin för min nya blogg: www.barnlangtan.se Så ni som prenumerar kan nu lägga in den nya istället.   Detta blir mitt allra sista inlägg på bloggagratis.   Välkommen att fortsätta följa mig och min blivande familj på nya bloggen! ...

Av Jenny - 10 juli 2009 21:10

Nu finns ett nytt inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se   Alldeles snart kommer du som prenumerar kunna göra det från min nya blogg istället. Den ska bara verifieras av Bloglovin, osäker på hur lång tid det tar. ...

Av Jenny - 9 juli 2009 17:30

Nu finns tre nya inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se   Alldeles snart kommer du som prenumerar kunna göra det från min nya blogg istället. Den ska bara verifieras av Bloglovin, osäker på hur lång tid det tar. ...

Av Jenny - 8 juli 2009 11:43

Nu finns två nya inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se ...

Av Jenny - 7 juli 2009 09:21

Nu har jag skrivit ett nytt inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se ...

Presentation

Omröstning

Vad tror du? Är Lilla Stjärnan en flicka eller en pojke?
 Flicka
 Pojke

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards