Direktlänk till inlägg 25 oktober 2008

Det går upp och det går ner...

Av Jenny - 25 oktober 2008 15:24

Har haft smärta i bröstet igen, men inte lika mycket som igår. Mår illa ibland också, det kommer plötsligt och är intensivt i 1-2 minuter sen klingar det av och försvinner. Va fan är det med min kropp?

Magnus säger att om vi inte hade varit hos läkaren i tisdags och gjort VUL, skulle han gissa att jag är gravid. Mina tankar har också gått åt det hållet men jag vet att chansen är MINIMAL. Min mens har varit världens kortaste, den är nästan redan slut, får väl avvakta och se. Men jag tror snarare mina symptom beror på stress. Den här veckan har inte varit den roligaste med tanke på bland annat mitt jobb.


Angående mina bröstsmärtor så kan det vara relaterat till muskelinflamationen i ryggen. Magnus sa att han haft liknande symptom för länge sen.


Nu har min kära man åkt och handlat och jag fick order om att ta en liten promenad. Han har smort in mig igen med det där linimentet så nu ska jag klä på mig och gå ut en sväng.

 
 
Maria

Maria

25 oktober 2008 18:05

Tack för din kommentar hos mig!! Tråkigt dock att vi möts på det här sättet...

Att kroppen beter sig konstigt pga hormonbehandlingar och stress känner jag allt igen. Av det jag har läst så verkar du vara bra på att lyssna på din kropp, fortsätt med det och ta hand om dig. Många kramar!!

http://livetsommaria.wordpress.com

 
Ingen bild

Mamma

25 oktober 2008 18:14

Går inte smärtan i bröstet över måste du kolla upp det, tycker jag.
Var i bröstet sitter den??
Ta hand om dig, puss & kram :-)))

 
Jenny

Jenny

25 oktober 2008 19:16

Tack Maria för besöket:-) Ja, jag tänkte också att kroppen är less på grund av alla hormoner man sprutat in, men det var en månad sen så det borde vara ur världen. Å andra sidan är jag mitt inne i en naturlig menscykel som jag inte haft sen i juli. Skönt att höra att du känner igen det. Men som du säger, trist att mötas under dessa omständigheter men samtidigt skönt att finna andra i samma situation som förstår.
Kram!

http://barnlangtan.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 13 juli 2009 18:54

Nu fungerar bloglovin för min nya blogg: www.barnlangtan.se Så ni som prenumerar kan nu lägga in den nya istället.   Detta blir mitt allra sista inlägg på bloggagratis.   Välkommen att fortsätta följa mig och min blivande familj på nya bloggen! ...

Av Jenny - 10 juli 2009 21:10

Nu finns ett nytt inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se   Alldeles snart kommer du som prenumerar kunna göra det från min nya blogg istället. Den ska bara verifieras av Bloglovin, osäker på hur lång tid det tar. ...

Av Jenny - 9 juli 2009 17:30

Nu finns tre nya inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se   Alldeles snart kommer du som prenumerar kunna göra det från min nya blogg istället. Den ska bara verifieras av Bloglovin, osäker på hur lång tid det tar. ...

Av Jenny - 8 juli 2009 11:43

Nu finns två nya inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se ...

Av Jenny - 7 juli 2009 09:21

Nu har jag skrivit ett nytt inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se ...

Presentation

Omröstning

Vad tror du? Är Lilla Stjärnan en flicka eller en pojke?
 Flicka
 Pojke

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards