Direktlänk till inlägg 20 februari 2009

Så jävla ledsen och chockad

Av Jenny - 20 februari 2009 17:13

Idag blev jag uppsagd på jobbet pga dåliga tider. Kom som en jävla kalldusch. Min chef är ledsen, han gillar mig, men det var beslut från ledningen.  Orkar inte skriva mer, måste smälta allt. Ska dra ner rullgardinen och bara vara med familjen och gråta ut all jävla skit.

 
 
Ingen bild

Pia

20 februari 2009 17:39

Varma kramar!

 
Ingen bild

Toksmula

20 februari 2009 18:07

Men va? Oj... Verkligen deras förlust. För du verkar trivas bra på jobbet?! Ibland tar livet nya vägar (som kanske för stunden känns som omvägar), och det kommer säkerligen nåt bra ur detta också. Du verkar vara en väldigt driven och engagerad tjej! Allt löser sig till slut. Se bara på mig och min karl. Kanske inte de bästa förutsättningarna, men vi har varandra och det är huvudsaken. En stor kram vill jag ge dig (men du är så långt bort). Gråt en massa, bryt ihop och låt de som finns nära trösta dig. Tiderna förändras, oftast till det bättre. Kramis!

 
Ingen bild

jarven

20 februari 2009 18:19

VAD!!!! Nämen... Jag är också chockad!
Gumman, så trist att höra... Fan också!!
Kan bara säga som Toksmula här ovanför att det säkert kommer något bra ut av det här.
Hoppas verkligen det.
Hälsa familjen och be dom ge dig en stor varm kram från mig!
*Kramar om*

 
Ellen

Ellen

21 februari 2009 12:55

Tråkigt att höra..verkligen...

Som om du inte har nog med allt annat..så händer det här....vet inte vad ja ska säga för att få dig må bättre??

Kankse att ja finns här om du vill prata...
även om vi inte känner varandra så bryr ja mig om dig o vad som händer i ditt liv..

Ja beklagar verkligen det som hände o ja hoppas att det kommer att ordna sig för dig tids nog...

Så ta den tid du behöver...gråt ut...skrik..
sparka bort din ilska eller vad nu som kan kännas bäst...

Tänker på dig....

*kramar om dig*

http://jagochlivet.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Anna T

21 februari 2009 13:42

Jag är ledsen!!
Men du lär ju få bra referenser om chefen säger så om dig. Och med din personlighet kan det inte gå annat än bra!
Se det som en vila nu så du kan lägga all fokus på barnet sen brukar resten lösa sig!
Kramar A

 
Ingen bild

Sara w

21 februari 2009 15:05

Lilla vännen vad är det som händer, du som är så otroligt driven och härlig människa. De begår verligen ett stort misstag. Finns här om du vill prata, du kommer säkert att hitta något annat snart. Nu en tid framöver kan du passa på att bara ta hand om dig själv, Magnus och stjärnan, tills du hittar något nytt:) kram på dig vännen

 
Ingen bild

sandra

21 februari 2009 17:52

Hej gumman!
Du är en underbar person och det är verkligen deras förlust, men jag förstår att du tycker det är jobbigt. Va bra att du är med familjen, många kramar till dig från mig.

 
Ingen bild

Alexandra

21 februari 2009 18:42

Men shit, vilken chock!! Förstår att du är uppriven, vem skulle inte vara det... :( Vet inte vad jag ska säga som kan göra det hela lättare, just för tillfället så hjälper nog inget iaf. :( Gråt ur dig, var arg! Men du VET ju hur bra du är, hur bra du arbetar och jag tror du kommer fixa ett nytt jobb fortare än du trodde var möjligt! Stor kram!

 
Ingen bild

Jeanette

22 februari 2009 10:38

Tokigt de kan bli gumman Hälsa din man mycke från moster

 
Ingen bild

Ulrika

22 februari 2009 18:26

Usch vad tråkigt! Varför just nu när allt är så bra för er; gravid! I de tuffaste stunderna; ett råd från mig: hitta en lugn plats, sitt eller ligg och lägg dina händer på "Stjärnan" och tänk positiva tankar och lägg all positiv kraft på Stjärnan och ALLT runt omkring denna underbara varelse... Jag tror du får hjälp från din man! Varma positiva kramar!

 
Ellen

Ellen

23 februari 2009 09:13

Hej!

Hur är det med dig?

Hoppas att allt är under kontroll...det var några dagar sen du skrev så...men ja vet att du har en hel del o tänka på...

Ta den tid du behöver....

Bamsekram

http://jagochlivet.bloggagratis.se

 
Ingen bild

svägerskan

23 februari 2009 13:09

Jag tycker att det luktar diskriminering. Varför annars erbjuda dig vara kvar till 50% under några månader? Då är de ju inte missnöjda med dig. Inte alls. Mycket dåligt av din arbetsgivare tycker jag.
Många kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 13 juli 2009 18:54

Nu fungerar bloglovin för min nya blogg: www.barnlangtan.se Så ni som prenumerar kan nu lägga in den nya istället.   Detta blir mitt allra sista inlägg på bloggagratis.   Välkommen att fortsätta följa mig och min blivande familj på nya bloggen! ...

Av Jenny - 10 juli 2009 21:10

Nu finns ett nytt inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se   Alldeles snart kommer du som prenumerar kunna göra det från min nya blogg istället. Den ska bara verifieras av Bloglovin, osäker på hur lång tid det tar. ...

Av Jenny - 9 juli 2009 17:30

Nu finns tre nya inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se   Alldeles snart kommer du som prenumerar kunna göra det från min nya blogg istället. Den ska bara verifieras av Bloglovin, osäker på hur lång tid det tar. ...

Av Jenny - 8 juli 2009 11:43

Nu finns två nya inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se ...

Av Jenny - 7 juli 2009 09:21

Nu har jag skrivit ett nytt inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se ...

Presentation

Omröstning

Vad tror du? Är Lilla Stjärnan en flicka eller en pojke?
 Flicka
 Pojke

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards