Direktlänk till inlägg 27 mars 2009

Rent och fint

Av Jenny - 27 mars 2009 12:23

Nu är sovrummet så fint så så fint. Har krupit runt på alla fyra och torkat lister med fuktig trasa, även elementet fick en omgång. Ålade runt bäst det gick för att komma åt under sängen. Har även betalat alla räkningar, det känns så skönt när det är gjort. Nu blir det lite lunchpaus. Spagetti med lammfärssås som Magnus lagat, mycket gott. Vi håller på att lära oss att äta lamm. Var inte så förtjust i det förut, men man måste utmana sina smaklökar och prova sig fram.


Lägger upp en bild på vårt sovrum så ni kan föreställa er hur trevligt det kommer bli att lägga sig där ikväll:o)

 
 
Ingen bild

Britt-Inger

27 mars 2009 12:28

Ni har verkligen mysigt hemma - inte bara sovrummet utan hela lägenheten är superfin./kram Britt-Inger

 
Emelie

Emelie

27 mars 2009 13:09

Så mysigt det ser ut... och rent! =) Man får sina tokryck ibland och resultatet känns ju alltid lika härligt. Dessutom är det fredag och det betyder mycket att ha en städfri helg. Kramis!

http://semlesara.wordpress.com

 
Annelie

Annelie

27 mars 2009 14:32

Så fint ni har det och vad flitig du är!
Hoppas maten smakade bra.
Själv flyr jag nog min lägenhet i helgen... Bra smitning för att slippa städa. *L*

Ha en toppenhelg för det ska jag ha!

Kramis!

http://eilenna.bloggagratis.se

 
Gittan

Gittan

27 mars 2009 15:14

Hejsan Jenny!!!

Jag har följt din blogg ett tag nu utan att ge mig till känna men nu tänkte jag att det är dags att sluta vara hemlig:-) Jag är så himla glad för din och Magnus skull att ni äntligen har en liten "stjärna" boendes i din mage. Vet så väl vad det innebär. Jag höll på i 20 år att försöka få barn och det resulterade i ett missfall i slutet av vecka 20 (livmodershalsen öppnade sig för tidigt) och ett utomkvedshavandeskap i vecka 7. Men våren 1998 så fick jag och min sambo ett brev från min gynekolog och där stod det att hon hade skickat en remiss till IVF-mottagningen på Universitetssjukhuset i Linköping och jag fick börja en behandling (ja, du vet ju hur det går till förstår jag) med nässpray först men det fungerade inte så jag fick börja ge mig själv dagliga injektioner (läskigt i början men sedan helt ok). Kommer så väl ihåg dagen då det var dags för ägguttagning - har aldrig varit så nervös innan. 4 ägg var mogna men bara två så pass bra att de gick att sätta in så två dagar senare var vi uppe i Linköping och satte tillbaks dem. Kommer också ihåg nar jag skulle göra grav.testet hemma. Man skulle vänta 2 minuter (tror jag det var) men det tog nog bara 10-15 sekunder så visade stickan ett klart blått streck!! Blev precis så glad som du beskriver att du blev. Den 19 juni (kungen coh drottningens bröllopsdag hi hi) 1999 föddes så vårt enormt efterlängtade barn - Anton.

Kika gärna in på min blogg - jag kommer att lägga upp en länk till din bloggsida hos mig - hoppas det är ok.

Många kramar från Gittan

PS: Klappa lilla magen försiktigt från mig:-)

http://cybermorsan.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Ulrika

27 mars 2009 16:02

Är det inte i slutet av graviditeten som man får städnojja...??
Jag har inga tendenser till det ännu...
Men du ligger ju lite före mig. Det kanske kommer till mig också, så småningom! ;-)

 
Ingen bild

Sandra

28 mars 2009 08:21

Va snyggt det är! Ser ut som i en inredningskatalog! Jätte snyggt!
Kram på er!

 
fia0411

fia0411

28 mars 2009 08:50

Gud så fin!!

http://fia0411.bloggagratis.se

 
Ellen

Ellen

28 mars 2009 16:36

Ni har ett fint o stilfullt sovrum...

Den där byrån verkar inte var så dum..

Kram

http://jagochlivet.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 13 juli 2009 18:54

Nu fungerar bloglovin för min nya blogg: www.barnlangtan.se Så ni som prenumerar kan nu lägga in den nya istället.   Detta blir mitt allra sista inlägg på bloggagratis.   Välkommen att fortsätta följa mig och min blivande familj på nya bloggen! ...

Av Jenny - 10 juli 2009 21:10

Nu finns ett nytt inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se   Alldeles snart kommer du som prenumerar kunna göra det från min nya blogg istället. Den ska bara verifieras av Bloglovin, osäker på hur lång tid det tar. ...

Av Jenny - 9 juli 2009 17:30

Nu finns tre nya inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se   Alldeles snart kommer du som prenumerar kunna göra det från min nya blogg istället. Den ska bara verifieras av Bloglovin, osäker på hur lång tid det tar. ...

Av Jenny - 8 juli 2009 11:43

Nu finns två nya inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se ...

Av Jenny - 7 juli 2009 09:21

Nu har jag skrivit ett nytt inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se ...

Presentation

Omröstning

Vad tror du? Är Lilla Stjärnan en flicka eller en pojke?
 Flicka
 Pojke

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards