Direktlänk till inlägg 12 juni 2009

Orkanens mitt

Av Jenny - 12 juni 2009 14:07

Mörkret drog som en filt över världen för en stund sen. Magnus jobbar hemifrån idag och vi fick gå runt i lägenheten och tända alla små lampor. Rregnet kom, men drog snabb förbi. Vart är det ruskiga vädret de har hotat med en vecka nu, känner mig nästan lite snuvad på myskonfekten.


Ägnar dagen åt att fylla i papper till Försäkringskassan, maila Länsförsäkringar angående barnförsäkring (har fått hem alla papper nu), söka jobb och tvätta maskin efter maskin.


Det går upp och ner, känns som att jag står i orkanens mitt där allt är alldeles stilla och lugnt...tankar min kropp och själ med positiva energier. Sen får vi se vad som händer när orkanen drar vidare över mig.


Igår fick jag massage av min sjukgymnast samt tränade som vanligt. Hon har nu vänligt med bestämt sagt att jag ska fokusera på att stå, röra på mig samt ligga och undvika att sitta så gott det går. Sitta ner är döden för min rygg, hållningen blir värre än en gamnacke nu när jag är gravid och blir mer framtung. Har fått fler nya övningar som jag ska göra varje dag för att öka rörligheten i ryggen.


Igår skickade jag iväg mina önskemål om design till den duktiga tjejen som ska fixa den åt mig. Sen ska Magnus koda om det så den passar till min nya bloggplattform. Längtar tills min nya blogg är klar, så jag får flytta vidare. Känns som en liten nystart....och det är precis vad jag behöver.

 
 
Mia

Mia

12 juni 2009 14:11

Du får flytta tillbaka till Rimbo, här spöregnar det. Fast det har väl bara gjort det i typ 20 minuter, men det verkligen vräker ner. Tror vädret har lite humörsvängningar, solen sken för ett par timmar sen.
Och just det, mitt mål ÄR att det ska se ut som hos leila. Eller kanske riktigt men jag gillar verkligen den stilen =)

Kram

http://miamcarlsson.blogg.se

 
Sara

Sara

12 juni 2009 15:09

Gud vad glad jag är att du är tillbaka! Blev jättenere när jag läste att du eventuellt skulle lägga ner bloggen.

Självklart ska du inte fortsätta för vår skull, men vi håller alla tummar för att det kommer kännas bra att fortsätta!

Tack för styrkekramarna!!

Ha en trevlig helg!!
Kramar i massor

http://langtaneftertresamhet.blogspot.com

 
Ingen bild

jarven

12 juni 2009 17:39

Här har regnet stått som spön i backen sedan imorse... Inte förrän cirka en timma sen slutade det regna. Tycker lite synd om alla studenter som har åkt runt i kortege i stan i ösregn och kyla... Såna här dagar är det skönt att jobba inomhus :-)

Ha en underbar helg!!
Kramar

 
Sara

Sara

12 juni 2009 20:45

Tack vännen. Tyvärr är det för tidigt att kontakta ivf kliniken, har inte min testdag förrän på tisdag då våran klinikn har 18 dagars vänttid. Så jag ska kolla med dem till veckan, men det går tyvärr inte att göra nåt skulle jag tro för det var samma i våras då jag fick mitt andra mf.

Kram

http://www.lillaunderbarn.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 13 juli 2009 18:54

Nu fungerar bloglovin för min nya blogg: www.barnlangtan.se Så ni som prenumerar kan nu lägga in den nya istället.   Detta blir mitt allra sista inlägg på bloggagratis.   Välkommen att fortsätta följa mig och min blivande familj på nya bloggen! ...

Av Jenny - 10 juli 2009 21:10

Nu finns ett nytt inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se   Alldeles snart kommer du som prenumerar kunna göra det från min nya blogg istället. Den ska bara verifieras av Bloglovin, osäker på hur lång tid det tar. ...

Av Jenny - 9 juli 2009 17:30

Nu finns tre nya inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se   Alldeles snart kommer du som prenumerar kunna göra det från min nya blogg istället. Den ska bara verifieras av Bloglovin, osäker på hur lång tid det tar. ...

Av Jenny - 8 juli 2009 11:43

Nu finns två nya inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se ...

Av Jenny - 7 juli 2009 09:21

Nu har jag skrivit ett nytt inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se ...

Presentation

Omröstning

Vad tror du? Är Lilla Stjärnan en flicka eller en pojke?
 Flicka
 Pojke

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards