Direktlänk till inlägg 24 oktober 2008

Usch

Av Jenny - 24 oktober 2008 09:13

Hemma idag också, min mage är inte i balans ännu och det är inte så trevligt att gå till jobbet med en opålitlig mage. Har även känningar av migrän, men det är inget konstigt, det brukar jag ha i samband med mens. Men om det bryter ut kan jag definitivt inte jobba, då är det sova i ett kolmörkt rum som gäller. Men jag har den där nässprayen Zomig Nasal hemma som jag tänker prova om det blir värre. Någon som provat den och vet lite mer?


Känns ändå skönt att vara hemma, den här veckan har varit rätt jobbig rent känslomässigt med jobbet och IVF och allt vad det är. Jag hör tack och lov till kategorin människor som lyssnar till sin kropp. Vägrar gå som någon sorts martyr till jobbet om jag mår dåligt, finns inte någon som skulle tacka mig för det.


Har på mig en velourmysdress som jag köpte på IKEA igår:-) Jag älskar sådana. Den är mörklila, Magnus kom in med min Ipod imorse och sa att de matchar varandra:-)


Va kul att Sandra, Jenny och Toksmulan vill följa med på Hälsomässan:-) Synd att ni alla bor så låååångt bort:-( Jag ser fram emot mässan, älskar att frossa i sådant som handlar om kropp och själ och må-bra-behandlingar. Min dröm är att någon gång få jobba inom området i någon form, det skulle passa mig som handen i handsken!

 
 
Toksmula

Toksmula

24 oktober 2008 10:21

Utan min Zomig Nasal kan jag inte leva. Det är den bästa hjälp mot migrän jag nånsin provat. Ett tips är att stå eller sitta upp när du tagit den... den hjälper snabbare då. Sen när den hjälpt kan man gott lägga sig ner och sova undan migränen. Hoppas såklart att du slipper ta den...
Skulle också vilja jobba med sånt där. Har du inte funderat på att utbilda dig inom ämnet?
Kram!

http://blogg.aftonbladet.se/26426

 
Jenny

Jenny

24 oktober 2008 11:16

Tack för infon och tipset om sprayen. Än så länge är det stabilt så jag ska nog förhoppningsvis slippa ta den.

Jo, jag ahr funderat många gånger på att utbilda mig. Kom faktiskt in på Axelssons 2006 på Naturkosmetiskt hudvård, men var tvungen att tacka nej för jag hade precis fått nytt jobb och vi hade inte råd.

Men nu får jag klura lite tills jag kommer på vad jag vill göra, det var väl någon mening med att jag inte började då. Får söka inspiration på Hälsomässan:-)

http://barnlangtan.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 13 juli 2009 18:54

Nu fungerar bloglovin för min nya blogg: www.barnlangtan.se Så ni som prenumerar kan nu lägga in den nya istället.   Detta blir mitt allra sista inlägg på bloggagratis.   Välkommen att fortsätta följa mig och min blivande familj på nya bloggen! ...

Av Jenny - 10 juli 2009 21:10

Nu finns ett nytt inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se   Alldeles snart kommer du som prenumerar kunna göra det från min nya blogg istället. Den ska bara verifieras av Bloglovin, osäker på hur lång tid det tar. ...

Av Jenny - 9 juli 2009 17:30

Nu finns tre nya inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se   Alldeles snart kommer du som prenumerar kunna göra det från min nya blogg istället. Den ska bara verifieras av Bloglovin, osäker på hur lång tid det tar. ...

Av Jenny - 8 juli 2009 11:43

Nu finns två nya inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se ...

Av Jenny - 7 juli 2009 09:21

Nu har jag skrivit ett nytt inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se ...

Presentation

Omröstning

Vad tror du? Är Lilla Stjärnan en flicka eller en pojke?
 Flicka
 Pojke

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards