Direktlänk till inlägg 20 januari 2009

Sprutdag 11

Av Jenny - 20 januari 2009 08:31

I morse gick jag upp 05:30, en stund senare gav Magnus mig den andra bromssprutan. Nålen är så jäkla lång så det blödde lite idag också. Satt i soffan och tittade på tv:n över axeln på Magnus medan han gav mig sprutan. Där sitter vi i ottan och injecerar medan TV-shopens fantastiska produkter försöker locka mig till telefonen. Ja, det är en helt vanlig morgon hos Familjen Jenny & Magnus;o)


Normalt sett är jag kontrollmänniska ut i fingerspetsarna. Men jag måste erkänna att det ibland är rätt skönt att släppa den helt. Skulle egentligen titta när Magnus ger mig sprutan, kontrollera att han gör rätt. Men kollar på tv istället och litar på han faktiskt vet vad han gör. Det är samma sak när jag åker bil, då sitter jag i passagerarsätet och bromsar med foten om jag tycker att föraren kör lite för fort. Därför är det så roligt att släppa kontrollen helt genom att sitta och blunda medan man kränger fram och tillbaka i filbyterna i Stockholmstrafiken, som kan vara ganska tuff. Då pirrar det i magen som om jag åkte berg- och dalbana. Mer behövs inte för att roa mig en lördagkväll;o)



IVF
 
 
Ingen bild

Anna T

20 januari 2009 10:03

Vad duktig du är med sprutorna! du som varit spruträdd en gång i tiden. Bra jobbat och Magnus är en stjärna som både håller sig lungn och fokuserad, det är inte alldeles enkelt!
Ha en bra Tisdag!
Kramar

 
Nina E

Nina E

20 januari 2009 15:17

Lycka till Jenny!
Du har inspirerat mig att börja skriva och aldrig ge upp hoppet även när det tar emot...

Ha en bra tisdag!

http://Kinderwunsch.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 13 juli 2009 18:54

Nu fungerar bloglovin för min nya blogg: www.barnlangtan.se Så ni som prenumerar kan nu lägga in den nya istället.   Detta blir mitt allra sista inlägg på bloggagratis.   Välkommen att fortsätta följa mig och min blivande familj på nya bloggen! ...

Av Jenny - 10 juli 2009 21:10

Nu finns ett nytt inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se   Alldeles snart kommer du som prenumerar kunna göra det från min nya blogg istället. Den ska bara verifieras av Bloglovin, osäker på hur lång tid det tar. ...

Av Jenny - 9 juli 2009 17:30

Nu finns tre nya inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se   Alldeles snart kommer du som prenumerar kunna göra det från min nya blogg istället. Den ska bara verifieras av Bloglovin, osäker på hur lång tid det tar. ...

Av Jenny - 8 juli 2009 11:43

Nu finns två nya inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se ...

Av Jenny - 7 juli 2009 09:21

Nu har jag skrivit ett nytt inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se ...

Presentation

Omröstning

Vad tror du? Är Lilla Stjärnan en flicka eller en pojke?
 Flicka
 Pojke

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards