Alla inlägg den 31 januari 2009

Av Jenny - 31 januari 2009 10:38

Sorry Fru Papagelos, nu åkre vår tjock-TV ut, haha. Igår beställde vi vår Samsung LCD 46 tum. Den kommer nästa vecka. Det är vår julklapp till oss själva då vi inte köpte några till varandra. Det här är mycket bättre, något som båda vill ha och som vi båda kommer ha glädje av på våra filmkvällar, tjohoo!


Tänk vad lite materialistiska prylar kan göra en glad......Men i det här fallet att slippa en tjock-TV som piper när den är på och en fjärrkontroll som är tejpad med frystejp för att inte ramla sönder i tre delar.....då är en 46 tums LCD som en oas i öknen.


Så här ser den ut:o)

Av Jenny - 31 januari 2009 10:32

Igår kollade vi på Lets Dance, men jag var så trött så redan vid 22-tiden gick jag och la mig. Har sovit bättre de två sista nätterna vilket är ett gott tecken på att jag börjar bli av med infektionen som faktiskt känns ytterligare lite mindre idag. Har precis varit iväg till min hudterapeut och vaxat armhålorna så nu ser jag inte ut som en rysk kulstötare längre.


Ser att ett par till hittat till min blogg, jättekul tycker jag:o) Välkomna att hälsa på igen. Jag har flera bloggar nu att kika på som jag tyvärr inte hunnit ännu, men jag kan ju lätt se i tidigare inlägg var ni finns.


Känner lite molande i magen idag också, men inte så farligt. Så allt är som vanligt skulle jag nog vilja påstå. Men oron över resultatet börjar ändå att smyga sig på. Det går inte att inte tänka på det (oj en dubbelnegation;o) Men jag är vid gott mod och pratar med Lilla Stjärnan och Magnus pussar där han tror att Stjärnan ligger och skvalpar runt.


Idag ska vi till våra vänner Sara och Alex, det ska bli mysigt att umgås igen för det var ett tag sen vi sågs.

IVF

Presentation

Omröstning

Vad tror du? Är Lilla Stjärnan en flicka eller en pojke?
 Flicka
 Pojke

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards