Alla inlägg den 22 januari 2009

Av Jenny - 22 januari 2009 16:05

Nu har jag jobbat undan ALLT inför min frånvaro dagarna framöver. Så nu sitter jag och väntar med min värkande mage (rättare sagt äggstock) på att få gå till akupunkturen om en timme. Ska bli skönt, behöver lite avslappning inför morgondagen.


Är det fler än jag som tänkt att det var akupunkturen med strömmen i tisdags som gjort att det pluppat upp fler blåsor?;o)


Tack alla fina vänner och familj för era stöttande kommentarer, kommer tänka på dem imorgon när jag ligger där och väntar på min tur. Ni måste lova att släppa allt ni har och tänka på mig och Magnus mellan 07:45-09:00 ungefär;o) Så det är bara att ställa klockan om ni inte är vakna, haha.


Skriver nog inte mer idag, återkommer imorgon när jag känner mig piggare igen och berättar hur det gått.


Puss och Kram!

IVF
Av Jenny - 22 januari 2009 12:50

Vaknade i morse när klockan ringde 06:15, vägrade gå upp. Var så trött, kan inte minnas när jag var så trött senast. Låg kvar en halvtimme och tänkte, bara jag är på jobbet till 09:00 så är det lugnt. Tänkte på morgondagen och kände hur det började pirra i magen av nervositet. Har haft sån värk i min högra äggstock, men det är väl normalt.


Sitter på jobbet nu och det värker som vanligt, knappen i byxorna är uppknäppt för jag är så svullen av att vara fullproppad med hormoner som fått åtta fina blåsor att växa, de tar ju sin plats:o) Brösten ska vi inte ens tala om, det gör så satans ont i dem. Hehe, försmak på hur det känns att vara gravid sa min goda vän Dessan över msn förut.


Måste även tillägga att jag har kontakt med Toksmulan via msn nu för tiden och hon har ju gått exakt samma behandling som mig och lugnat mina farhågor kring ömmande kroppsdelar:o) Tack!


Jag ska inte klaga, men min kropp är inte i fysisk bästa form och just nu vill jag bara att det ska ha gått 24 timmar, för då är det klart....


Nu ska jag gå på lunch.

IVF

Presentation

Omröstning

Vad tror du? Är Lilla Stjärnan en flicka eller en pojke?
 Flicka
 Pojke

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards