Direktlänk till inlägg 21 januari 2009

Huddinge på fredag!

Av Jenny - 21 januari 2009 15:27

Äntligen ringde min läkare, mina hormonvärden höjs så fint så fint!! Så ikväll blir det Ovitrelle, ägglossningssprutan som ska tas kl 22:00. Sen ska vi infinna oss på Huddigen på fredag klockan 09:30 för ÄP. Men jag kommer förmodligen inte plockas förrän 10:30-11:00-tiden. Det var samma saka i höstas, jag hade tid kl 08:00, men fick inte komma in förrän närmare 09:30. Anledningen till att de gör så är att vissa kanske inte kommer på utsatt tid eller bokas av i sista sekund av olika anledningar och då får de luckor i schemat som inte är bra. De står då beredda med all utrustning till ingen nytta. Så det bokar in flera som hellre får vänta, precis som flygbolagen som alltid överbokar (knäpp jämförelse kanske;o)


Nåväl, det är med skräckblandad förtjusning som jag ser fram emot fredag. Hjärat bultar lite extra nu av både glädje och nervositet. För trots att jag gjort det här en gång förut så känns det läskigt. Men om det är det som krävs för att få en son eller dotter, Bring it on!!!

IVF
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 13 juli 2009 18:54

Nu fungerar bloglovin för min nya blogg: www.barnlangtan.se Så ni som prenumerar kan nu lägga in den nya istället.   Detta blir mitt allra sista inlägg på bloggagratis.   Välkommen att fortsätta följa mig och min blivande familj på nya bloggen! ...

Av Jenny - 10 juli 2009 21:10

Nu finns ett nytt inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se   Alldeles snart kommer du som prenumerar kunna göra det från min nya blogg istället. Den ska bara verifieras av Bloglovin, osäker på hur lång tid det tar. ...

Av Jenny - 9 juli 2009 17:30

Nu finns tre nya inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se   Alldeles snart kommer du som prenumerar kunna göra det från min nya blogg istället. Den ska bara verifieras av Bloglovin, osäker på hur lång tid det tar. ...

Av Jenny - 8 juli 2009 11:43

Nu finns två nya inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se ...

Av Jenny - 7 juli 2009 09:21

Nu har jag skrivit ett nytt inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se ...

Presentation

Omröstning

Vad tror du? Är Lilla Stjärnan en flicka eller en pojke?
 Flicka
 Pojke

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards