Direktlänk till inlägg 10 mars 2009

Tips digitalkamera?

Av Jenny - 10 mars 2009 08:42

Är det någon som har tips på bra digitalkamera. Den får kosta max 1700 kr. Den ska vara smidig i formatet, ha mer än 3x optisk zoom. Kunna filma med den och inga röda ögon tack. Ett annat viktigt krav är att det ska bli bra bilder även om det är lite mörkt. Det var väl rimliga krav:o) Vi har kollat runt en del men finns ju miljarder att välja mellan.


Så tips mottages tacksamt. Du kanske själv har en kamera som är så bra att vi köper en likadan;o)

 
 
Sara

Sara

10 mars 2009 11:06

Casio Exilim EX-Z200 är bra, fast den kostar 1790 kronor...
Jag har modellen dyrare, har tappat namnet, men är jättenöjd. Sen blir det kanske röda ögon ibland på t.ex djur, men det kanske blir klurigt att få in alla dina krav under 1700 kr.. :)
Lycka till i kameradjungeln!
Kram

http://langtaneftertresamhet.blogspot.com

 
J-Li

J-Li

10 mars 2009 11:13

Haha! Skulle också tipsa om Casio Exilim. Gillar den för att den tar kortet direkt när man trycker på knappen, det blir ingen väntan där. Har en snart 2-årig dotter som inte står stilla så länge så för oss passar den kameran jättebra!
Lycka till!!

(hittade dig i kommentarerna hos Skål Från Ensamheten)

http://www.linderortengren.se

 
Ingen bild

Sara W

10 mars 2009 11:46

Tydligen ska den bästa digitalkameran innan systemkamera vara Nikon Coolpix s610, men jag tror den ligger på ca 2200:-, går säker att hitta biligare om du kollar pricerunner:) Kram på dig och lycka till

 
Ida

Ida

10 mars 2009 15:49

hej :) ja det är så mysigt med små filmsnuttar som man kan kika tillbaka på sen :)
Jag har tyvärr inget bra kameratips. Har inte alls någon koll på digitalkameraljungen just nu. Vi har en kamera från HP som fungerar bra,(är ca ett år gammal) men jag gillar inte hur bilderna blir när man tar med blixt. men kikade på den som de har skrivits om här innan (Casio Exilim EX-Z200)och den verkar super! Kram

http://fixit.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 13 juli 2009 18:54

Nu fungerar bloglovin för min nya blogg: www.barnlangtan.se Så ni som prenumerar kan nu lägga in den nya istället.   Detta blir mitt allra sista inlägg på bloggagratis.   Välkommen att fortsätta följa mig och min blivande familj på nya bloggen! ...

Av Jenny - 10 juli 2009 21:10

Nu finns ett nytt inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se   Alldeles snart kommer du som prenumerar kunna göra det från min nya blogg istället. Den ska bara verifieras av Bloglovin, osäker på hur lång tid det tar. ...

Av Jenny - 9 juli 2009 17:30

Nu finns tre nya inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se   Alldeles snart kommer du som prenumerar kunna göra det från min nya blogg istället. Den ska bara verifieras av Bloglovin, osäker på hur lång tid det tar. ...

Av Jenny - 8 juli 2009 11:43

Nu finns två nya inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se ...

Av Jenny - 7 juli 2009 09:21

Nu har jag skrivit ett nytt inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se ...

Presentation

Omröstning

Vad tror du? Är Lilla Stjärnan en flicka eller en pojke?
 Flicka
 Pojke

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards