Direktlänk till inlägg 31 mars 2009

Slag i saken

Av Jenny - 31 mars 2009 12:15

När man som jag inte kan sluta tänka på det som oroar en, brukar jag se till att göra något åt det. Ta en annan väg. Har precis ringt till Söderdoktorn (ligger på samma plan som den andra mottagningen där jag har tid nästa torsdag) Fick prata med en jättetrevlig sjuksköterska som sa att de har drop-in varje morgon mellan 10-11. Berättade att den på min mage ser suspekt ut. Hon tyckte jag skulle åka till dem imorgon om jag känner oro så kommer en läkare att titta direkt och de har lite grejer till hjälp för att bedömma mina leverfläckar. Sen avgör läkaren om de behöver ta bort och då bokas en ny tid. Alternativt får jag en remiss. Och har jag tur blir det innan påsk. Den tiden jag som sagt redan har är först den 9 april och jag pallar inte vänta till dess för att bara få en bedömning av mina fläckar. Veckan därpå är vi på västkusten och då kan jag inte ta någon tid för eventuellt borttagning. Sjuksköterksan sa också att under en graviditet kan det komma nya fläckar som sen försvinner och menade även på att det kan vara bra för mig att komma imorgon för jag kanske tom får ett lugnande besked dirket - att det inte är någon fara.


Känns lite lättare nu, redan imorgon får jag veta om jag har befogenhet för min oro eller ej.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 13 juli 2009 18:54

Nu fungerar bloglovin för min nya blogg: www.barnlangtan.se Så ni som prenumerar kan nu lägga in den nya istället.   Detta blir mitt allra sista inlägg på bloggagratis.   Välkommen att fortsätta följa mig och min blivande familj på nya bloggen! ...

Av Jenny - 10 juli 2009 21:10

Nu finns ett nytt inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se   Alldeles snart kommer du som prenumerar kunna göra det från min nya blogg istället. Den ska bara verifieras av Bloglovin, osäker på hur lång tid det tar. ...

Av Jenny - 9 juli 2009 17:30

Nu finns tre nya inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se   Alldeles snart kommer du som prenumerar kunna göra det från min nya blogg istället. Den ska bara verifieras av Bloglovin, osäker på hur lång tid det tar. ...

Av Jenny - 8 juli 2009 11:43

Nu finns två nya inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se ...

Av Jenny - 7 juli 2009 09:21

Nu har jag skrivit ett nytt inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se ...

Presentation

Omröstning

Vad tror du? Är Lilla Stjärnan en flicka eller en pojke?
 Flicka
 Pojke

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards