Direktlänk till inlägg 10 maj 2009

Magbilder vecka 17 + 0

Av Jenny - 10 maj 2009 17:46

Idag tog vi nya bilder på magen. Magnus satt i telefon i över en timme. Men en riktig kvinna reder sig själv så jag tog egna bilder först med hjälp av hallspegeln igen. Baxade in den i vardagsrummet och satte igång min fotosession.


Här är vi, Stjärnan och jag första dagen på vecka 18 i min nya blå tunika.


Skalade av mig tunikan och tog med bara linne. Värsta kulan....både fram och bak...;o)


Magnus lyckades tillslut slita sig från telefonen och tog en bild när jag står och beundrar min mage. Tänk att det ligger en bebis därinne och slår volter! Helt otroligt, hur i hela friden kom den dit? Men å vad jag älskar min Stjärna.


Nu ska vi ta en kvällspromenad. Häggen doftar så berusande förföriskt efter regnet att vi bara måste ut och sniffa lite.

 
 
vivi

vivi

10 maj 2009 17:54

*trillar in* Oj ...här hamnade jag ...ohhh vilken fin mage du har!!! Det kommer säkert gå jätte bra! Lycka till med allt och njut av din graviditet :)
/Vivi

http://www.missvivis.bloggagratis.se

 
Emelie

Emelie

10 maj 2009 18:28

Fina gravida du! Och fina tunikan. =)

http://semlesara.wordpress.com

 
Mamma/mormor

Mamma/mormor

10 maj 2009 18:47

Vad söta ni är båda två, du och din mage. Men nu börja till och med och tro på att ligger något därinne i din "lilla" mage;O)

Pussar& kramar
Mamma/mormor
Jag måste börja vänja mig vid ordet mormor och att det gäller mig!!!!

http://mellanhimmelochjord.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Pia

10 maj 2009 19:13

Men vilken fin mage du fått, vad härligt! Jag läser din blogg regelbundet, även om jag inte lämnar avtryck! =) Jag tycker fortfarande att det är svårt att se "när" magen växer, därför är det så kul med bilder, för då ser man verkligen skillnaden! Jag börjar tro att min mage växer på natten ;-)kram!

 
Ingen bild

Britt-Inger

10 maj 2009 19:47

Å så vacker du är och Lilla Stjärnan i den putande magen. Man ser verkligen skillnad från förra gången.
Kramar till hela familjen./Britt-Inger

 
Lila

Lila

10 maj 2009 20:23

Oh, så roligt att få se bebbemagen. Vad härligt!

Kramis Lila

http://drommenometttillbarn.blogspot.com

 
Ingen bild

Ulrika

10 maj 2009 22:01

Åh vad roligt att se magen! Snart är man där själv... Jodå min mage syns också!Fast det ser ut som om jag bara e tjock just nu, tycker jag!

 
Daniel

Daniel

11 maj 2009 01:35

å så ståtlig du e!!

http://danielfagerholm.webblogg.se

 
Jeanette

Jeanette

11 maj 2009 09:06

Men oj oj får tårar i ögonen Den liilla stjärnan växer så duktigt Och vad fin du är Jenny. Kram i massor

http://diincornelia-kooikerhondje.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Anna T

11 maj 2009 09:40

Vad du växer!
bara njut av graviditeten!
Kram Anna

 
Ingen bild

Ellis

11 maj 2009 13:04

Fina bilder.
Väldigt snart kommer Du att känna fjärils-fladder i magen, det är en häftig känsla...

Kramar

 
Ida

Ida

12 maj 2009 10:25

sötnos!! Snart kommer du känna sparkar! och snart har ni UL!! Åhh... bara massa att se fram emot :) Kram

http://fixit.blogg.se

 
Ingen bild

fannys mm

13 maj 2009 09:21

Hej!
vad liten fin liten mage Du har!
njut av varje dag!
vad gulligt din lilla mamma skrev-stolt att hon ska bli mormor!!
Lycka till med att söka arbete!
Jag kämpar också att få arbeta mera!!
Kram!

 
Ingen bild

sandra

15 maj 2009 19:04

Vad vacker du är gumman!
Jätte vacker....
Kram på dig!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 13 juli 2009 18:54

Nu fungerar bloglovin för min nya blogg: www.barnlangtan.se Så ni som prenumerar kan nu lägga in den nya istället.   Detta blir mitt allra sista inlägg på bloggagratis.   Välkommen att fortsätta följa mig och min blivande familj på nya bloggen! ...

Av Jenny - 10 juli 2009 21:10

Nu finns ett nytt inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se   Alldeles snart kommer du som prenumerar kunna göra det från min nya blogg istället. Den ska bara verifieras av Bloglovin, osäker på hur lång tid det tar. ...

Av Jenny - 9 juli 2009 17:30

Nu finns tre nya inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se   Alldeles snart kommer du som prenumerar kunna göra det från min nya blogg istället. Den ska bara verifieras av Bloglovin, osäker på hur lång tid det tar. ...

Av Jenny - 8 juli 2009 11:43

Nu finns två nya inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se ...

Av Jenny - 7 juli 2009 09:21

Nu har jag skrivit ett nytt inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se ...

Presentation

Omröstning

Vad tror du? Är Lilla Stjärnan en flicka eller en pojke?
 Flicka
 Pojke

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards