Direktlänk till inlägg 26 maj 2009

Växer och blir tyngre

Av Jenny - 26 maj 2009 09:01

Jag väger mig varje morgon före frukost mest för att det är så kul att se hur viktökningen fortskrider. Jag går stadigt upp men endast lite i taget. Har snart gått upp tre kilo och det är inte så mycket att brusa upp för.


En annan sak, mer angenämt problem, är att jag vuxit ur de flesta av mina bh:ar. Var på Lindex igår och provade lite. Tänkte att jag skulle köpa en eller två som inte kostar alltför mycket, för sen kommer jag förmodligen inte kunna använda dem mer, haha. Stod där i provrummet och provade, nej för liten, ut och hämta ny storlek. Summan är att jag gått från 70B till 80C!!! Men de satt inte helt bra så jag ska nog ändå gå till min lilla favvobutik på Götgatan och prova ut en med experthjälp istället.


Råkade gå till bebisavdelningen också, suck! Jag dog nästan så söta kläder där fanns. Fastnade för bebiskläder som gick i brunt och vitt. Jag började nästan böla när jag stod där, tårarna brände i ögonen. Fick tillslut gå därifrån för att inte börja stortjuta. Beslöt ändå att det första inköpet till Stjärnan vill jag göra med Magnus.


Det har tillkommit så många nya läsare på min blogg vilket glädjer mig. Ni är kanske flera som undrar varför vi kallar lilla bebisen för Lilla Stjärnan. Det kommer från dagen vi gjorde vår ET (embryo transfer) Läs här.

Det såg helt enkelt ut som en fyruddig stjärna när det sattes tillbaka, namnet var därmed givet.


Idag är det sjukgymnasten med träning och akupunktur som står på schemat. Sen ska jag promenera runt på söder och njuta av vädret innan jag åker hem igen.

 
 
Ingen bild

Ellis

26 maj 2009 11:40

Du kan ju alltid köpa en behå eller två, som Du kan använda sedan när/om Du ammar, typ med framknäppning, då känns det inte så bortkastat. Det kan vara skönt med lite bredare axelband också.

Mera kramar

 
Jenny

Jenny

26 maj 2009 12:00

Tack Ellis för tipset:o)

http://barnlangtan.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Jenny

26 maj 2009 18:27

Hej.
Så glad att jag kan fråga dig =)
Har det någon betydelse på om man tar sprayen klockan 18 eller 19 på kvällen? Jag glömmer ibland =) har tagit den kl 18 men vill flytta fram tiden en timme, tror du det gör något?
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 13 juli 2009 18:54

Nu fungerar bloglovin för min nya blogg: www.barnlangtan.se Så ni som prenumerar kan nu lägga in den nya istället.   Detta blir mitt allra sista inlägg på bloggagratis.   Välkommen att fortsätta följa mig och min blivande familj på nya bloggen! ...

Av Jenny - 10 juli 2009 21:10

Nu finns ett nytt inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se   Alldeles snart kommer du som prenumerar kunna göra det från min nya blogg istället. Den ska bara verifieras av Bloglovin, osäker på hur lång tid det tar. ...

Av Jenny - 9 juli 2009 17:30

Nu finns tre nya inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se   Alldeles snart kommer du som prenumerar kunna göra det från min nya blogg istället. Den ska bara verifieras av Bloglovin, osäker på hur lång tid det tar. ...

Av Jenny - 8 juli 2009 11:43

Nu finns två nya inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se ...

Av Jenny - 7 juli 2009 09:21

Nu har jag skrivit ett nytt inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se ...

Presentation

Omröstning

Vad tror du? Är Lilla Stjärnan en flicka eller en pojke?
 Flicka
 Pojke

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards