Direktlänk till inlägg 1 juni 2009

Dagens brutala skrattanfall

Av Jenny - 1 juni 2009 21:44

Magnus ringde för en stund sen till Microsoft-supporten. Jag satt brevid vid den andra datorn och surfade lite. Supporten sitter i utlandet så det är engelska som gäller. Magnus var tvungen att bokstavera sitt namn och ibland får man blackout och kommer inte på de rätta orden. Det började bra:

- M as in Mike, A as in Alpha.......osv. När han kom till U gjorde han en konstpaus, kom inte på något bra ord.

- Uranus sa jag, men bet av jävligt snabbt när jag kom på vad jag egetnligen sa (OBS! Uttalas snarlikt som your anus) Ni fattar....

Jag började kväva mig själv för att inte bryta ut i ett hysteriskt skrattanfall när jag kom på vad jag faktist tyckte han skulle säga till damen på supporten. Magnus knuffade bort mig från stolen samtidigt som han högröd försökte fortsätta prata normalt. Jag flydde ut på balkongen och brast ut i ett hejdlöst ljudligt gapskratt som sträckte sig ända bort till Älvsjö. Tårarna rann och jag torkade och fortsatte att skratta. Var tvungen att snabbt sätta mig på en av stolarna för att inte.....ja precis.....kissa på mig. Vågade inte gå in förrän efter ca 10 minuter och då var Magnus tack och lov klar med samtalet. Då kunde han äntligen brista ut i sitt skrattanfall.


Så nu sitter vi här och torkar tårarna och har båda förlängt våra liv med ca 25 år.


 
 
Emelie

Emelie

1 juni 2009 22:59

Hahaha! Precis just nu förlängde du mitt och Joels liv också med minst 25 år. Ni är så himla roliga!!

http://semlesara.wordpress.com

 
Therese

Therese

2 juni 2009 15:14

Hahahahahhahaha, ni är underbara!!!
Jag sitter just nu och äter dina chokladdoppade russin.....i brist på annat, måste säga att dom är helt oki... :)

http://thereselundell.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 13 juli 2009 18:54

Nu fungerar bloglovin för min nya blogg: www.barnlangtan.se Så ni som prenumerar kan nu lägga in den nya istället.   Detta blir mitt allra sista inlägg på bloggagratis.   Välkommen att fortsätta följa mig och min blivande familj på nya bloggen! ...

Av Jenny - 10 juli 2009 21:10

Nu finns ett nytt inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se   Alldeles snart kommer du som prenumerar kunna göra det från min nya blogg istället. Den ska bara verifieras av Bloglovin, osäker på hur lång tid det tar. ...

Av Jenny - 9 juli 2009 17:30

Nu finns tre nya inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se   Alldeles snart kommer du som prenumerar kunna göra det från min nya blogg istället. Den ska bara verifieras av Bloglovin, osäker på hur lång tid det tar. ...

Av Jenny - 8 juli 2009 11:43

Nu finns två nya inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se ...

Av Jenny - 7 juli 2009 09:21

Nu har jag skrivit ett nytt inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se ...

Presentation

Omröstning

Vad tror du? Är Lilla Stjärnan en flicka eller en pojke?
 Flicka
 Pojke

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards