Direktlänk till inlägg 8 januari 2009

När ska den komma?

Av Jenny - 8 januari 2009 08:49

I över tre år har vi försökt få barn och så många gånger som jag förbannat mensen när den kommit kan jag inte ens räkna till. Men nu vill jag inget hellre än att den ska komma...är på dag 26 nu så det är ju inget konstigt. Men jag måste verkligen få det senast på lördag för att kunna starta min behandling på rätt sätt. Kommer den på söndag......ja då är det kört igen. Tack vare akupunkturen verkar min mens ha blivit mer regelbunden, vilket är bra så klart. Men det ökar numera risken att få den på en söndag då jag fått det två månader i rad nu.


Igår jobbade jag min första heldag sen 19 december, det kändes. Jag fick massor gjort och kände mig så nöjd på vägen hem. Men ack, vilken spänningshuvudvärk jag hade. Somnade med den och vaknade imorse, med känningar kvar. Ägnade gårdagskvällen med att kolla ikapp på Prison Break, så nu har jag äntligen sett avsnitt 16 från säsong 4. Spännande som tusan, längtar till nästa avsnitt kommer.....


Kollade även ett par avsnitt av Desperate housewives......det var vad jag orkade med igår. Sen la jag mig före 22 och somnade bums, men vaknade flera gånger under natten....det brukar jag inte göra. Är nog många tankar som kretsar i skallen tror jag. Skönt att det snart är helg igen;o)



 
 
Toksmula

Toksmula

8 januari 2009 09:31

Hoppas hoppas att du får den innan lördagen!

http://blogg.aftonbladet.se/26426

 
Ellen

Ellen

8 januari 2009 11:40

Ja denna mensen...

Ja hoppas att du får den innan så du kan komma igång med behandlingen för det är inte kul o behöva vänta ännu en månad eller mer...

O för min del så hoppas ja att jag inte får nån mens pga graviditet men sån tur han man väl inte :-(

Kram

http://jagochlivet.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sara W

8 januari 2009 13:25

Jag ska hålla tummarna så hårt jag kan för att din mens ska komma senast fredag kväll:) Puss & kram

 
pia

pia

8 januari 2009 19:26

Hej min bloggvän! Jag hoppas verkligen att din mens kommer som på beställning denhär gången=)Jag håller alla tummar jag har att det ska gå vägen för er.
Kram

http://www.pocho.se/wordpress

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 13 juli 2009 18:54

Nu fungerar bloglovin för min nya blogg: www.barnlangtan.se Så ni som prenumerar kan nu lägga in den nya istället.   Detta blir mitt allra sista inlägg på bloggagratis.   Välkommen att fortsätta följa mig och min blivande familj på nya bloggen! ...

Av Jenny - 10 juli 2009 21:10

Nu finns ett nytt inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se   Alldeles snart kommer du som prenumerar kunna göra det från min nya blogg istället. Den ska bara verifieras av Bloglovin, osäker på hur lång tid det tar. ...

Av Jenny - 9 juli 2009 17:30

Nu finns tre nya inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se   Alldeles snart kommer du som prenumerar kunna göra det från min nya blogg istället. Den ska bara verifieras av Bloglovin, osäker på hur lång tid det tar. ...

Av Jenny - 8 juli 2009 11:43

Nu finns två nya inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se ...

Av Jenny - 7 juli 2009 09:21

Nu har jag skrivit ett nytt inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se ...

Presentation

Omröstning

Vad tror du? Är Lilla Stjärnan en flicka eller en pojke?
 Flicka
 Pojke

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards