Direktlänk till inlägg 9 januari 2009

Bra dag

Av Jenny - 9 januari 2009 23:04

Har tittat på Lets Dance, intressant startfält. Har några favoriter redan: Magnus, Magdalena och Morgan. Men det kan ju snabbt förändras:o)


Var på massage igår efter jobbet. Jösses vad duktig tjejen var, kan varmt rekomendera henne för er som bor i Stockholm. Det kändes så otroligt mycket bätre efteråt och idag vakande jag som en ny människa.......förutom att mensen fortfarande lyser med sin frånvaro, nu är det morgondagen det hänger på, den MÅSTE komma då.


Idag har det gått som i raketfart på jobbet. Vi hade stora rensardagen på mitt bestämda initiativ;o) Vi fyllde 5-6 sopsäckar med skräp som jag sen släpade ner i källaren för att slänga. Guuuud va skänt och befriande det kändes, jag älskar att rensa och kasta skit. Det blir liksom lättare att andas och roligare att befinna sig i rummet efteråt, energierna stoppas inte utan flödar härligt och fritt. Pinnade på med resten av arbetsuppgifterna resten av dagen och det var riktigt kul. Den delen av jobbet som jag länge tyckt vara jobbigt börjar äntligen klarna och nu känner jag mig mer och mer självständig på den punkten vilket känns bra för mitt självförtroende.


Lämnade kontoret strax efter 16:30, Magnus och jag åkte till gymmet, vi har inte tränat sen 23 december. Normalt sett skulle jag sitta och dregla sovande i soffan vid den här tiden en fredagkväll, men tack vare att vi tränade så känner jag mig pigg och stark. Äntligen igång igen! Ska försöka träna varannan dag fån och med nu, styrketräning blandat med ren konditionsträning (promenad eller löpning) Sprang/gick 3 km på löpbandet idag plus styrketräning överkropp.


Min mormor har ramlat och skadat höften och legat på sjukhus i ca en vecka. Hon bor i Rimbo. I morgon ska vi till min underbara vän Rebecca på kalas (hon fyllde i onsdags), som bor i Norrtälje. Innan dess åker vi förbi mormor spontant och oanmält, det kan bli kul. Hon kommer bli paff. Vet att hon kommer vara hemma då hon har svår värk och knappt kan gå. Jag vill gärna passa på att träffa henne när vi ändå är i krokarna (och ofta blir det tyvärr inte).


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 13 juli 2009 18:54

Nu fungerar bloglovin för min nya blogg: www.barnlangtan.se Så ni som prenumerar kan nu lägga in den nya istället.   Detta blir mitt allra sista inlägg på bloggagratis.   Välkommen att fortsätta följa mig och min blivande familj på nya bloggen! ...

Av Jenny - 10 juli 2009 21:10

Nu finns ett nytt inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se   Alldeles snart kommer du som prenumerar kunna göra det från min nya blogg istället. Den ska bara verifieras av Bloglovin, osäker på hur lång tid det tar. ...

Av Jenny - 9 juli 2009 17:30

Nu finns tre nya inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se   Alldeles snart kommer du som prenumerar kunna göra det från min nya blogg istället. Den ska bara verifieras av Bloglovin, osäker på hur lång tid det tar. ...

Av Jenny - 8 juli 2009 11:43

Nu finns två nya inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se ...

Av Jenny - 7 juli 2009 09:21

Nu har jag skrivit ett nytt inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se ...

Presentation

Omröstning

Vad tror du? Är Lilla Stjärnan en flicka eller en pojke?
 Flicka
 Pojke

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards