Direktlänk till inlägg 14 januari 2009

Sprutdag 5

Av Jenny - 14 januari 2009 09:03

Tiden går snabbt, idag är redan 5:e dagen på min behandling. Igår gjorde det lite ont när jag tog sprutan, men det var bara att snabbt bädda ner sig med boken så kändes det bättre. Känner mig lite nervös inför läkarbesöket imorgon, vill ju så gärna att det ska ha hänt något positivt med mina öggblåsor. Förra gången var ju läkaren nära på att avbryta behandligen bara för att min kropp inte svarade bra nog. Så bara för att jag nu kommit igång, finns inga garantier att det ska löpa hela vägen fram.

Men detta kallas "nervositet" och det hör till, bara att rida ut vågen och försöka tänka positivt....

IVF
 
 
Ingen bild

Anna T.

14 januari 2009 09:08

Jag ska tänka på dig imorgon! hoppas verkligen äggblåsorna utvecklat sig!
Kramar! Anna

 
Jenny

Jenny

14 januari 2009 09:15

Tack Anna:o)
Va trist att er bil också är på verkstad, det kanske är bilinfluensan som går...
Kram!

http://barnlangtan.bloggagratis.se

 
mamma

mamma

14 januari 2009 10:29

Tänker på er i morgon. Det kommer att går bra!!!

Pussar & kramar från oss
Emil & Skrållan pussar också;-)

http://mellanhimmelochjord.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sara W

14 januari 2009 11:11

Tänker på dig och Magnus hela tiden, jag tror att det kommer att visa sig positivt. Jag känner det på mig, håller tummarna på jätte goda nyheter:) kram

 
Ingen bild

pernilla

14 januari 2009 22:08

jag håller verkligen tummarna för er nu! men problemet är bara att det gör så ont...och sen e det lite krångligt att öppna burkar också! hihi

 
Jenny

Jenny

15 januari 2009 10:59

Tack alla ni:o) Pernilla, du få använda fötterna när du ska öppna burkar, hihihi.

http://barnlangtan.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 13 juli 2009 18:54

Nu fungerar bloglovin för min nya blogg: www.barnlangtan.se Så ni som prenumerar kan nu lägga in den nya istället.   Detta blir mitt allra sista inlägg på bloggagratis.   Välkommen att fortsätta följa mig och min blivande familj på nya bloggen! ...

Av Jenny - 10 juli 2009 21:10

Nu finns ett nytt inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se   Alldeles snart kommer du som prenumerar kunna göra det från min nya blogg istället. Den ska bara verifieras av Bloglovin, osäker på hur lång tid det tar. ...

Av Jenny - 9 juli 2009 17:30

Nu finns tre nya inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se   Alldeles snart kommer du som prenumerar kunna göra det från min nya blogg istället. Den ska bara verifieras av Bloglovin, osäker på hur lång tid det tar. ...

Av Jenny - 8 juli 2009 11:43

Nu finns två nya inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se ...

Av Jenny - 7 juli 2009 09:21

Nu har jag skrivit ett nytt inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se ...

Presentation

Omröstning

Vad tror du? Är Lilla Stjärnan en flicka eller en pojke?
 Flicka
 Pojke

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards