Direktlänk till inlägg 14 januari 2009

Vi har en bil igen:o)

Av Jenny - 14 januari 2009 16:03

ÄNTLIGEN! De ringde från verksaden, bilen är lagad och den går jättebra sa dem. Kalaset går på ca 4500 kr, men det är som en dröm jämfört med 17 000 kr som det kunde ha varit.


Så nu kan vi brumma ner till Södertälje imorgon bitti med vår egen bil. Helt otroligt, haha. Det blir till att gå upp klockan 05:00, för en timme senare måste vi åka så vi kommer först i kön. Jag brukar sitt och läsa och Mangus tar med sig den bärbara och jobbar så vi roar oss utan problem den halvtimmen. Bättre att komma så tidigt än att komma 07:00 när de öppnar provtagningen och sen få vänta hur länge som helst på sin tur. För sen ska vi till IVF-kliniken som ligger en bit därifrån och sen hem med bilen och därefter till kontoret. Puh!


Nu ska jag snart iväg på akupunktur, det var ett tag sen jag var där så det ska bli skönt att leka nåldyna och koppla av lite;o)

 
 
Ellen

Ellen

14 januari 2009 17:22

Hej!

Lycka till imorgon...håller tummarna ännu hårdare...:-)

O tack för de olika tipsen vart man kan fika.
var även inne på Tosse.se o man vart verkligen sugen då man såg alla bilder på smaskiga bakelser...

Men ja får väl låta bli o tala om för gubben att de bakar på ekologiska varor då han inte tycker om ekologiskt...

Men det finns både för o nackdelar att vara en ekologisk bonde o som du kanske förstår så är inte min man det...:-)

Ska även kolla efter de tesorterna som du rekommenderade...

En JÄTTEKRAM för imorgon...

http://jagochlivet.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 13 juli 2009 18:54

Nu fungerar bloglovin för min nya blogg: www.barnlangtan.se Så ni som prenumerar kan nu lägga in den nya istället.   Detta blir mitt allra sista inlägg på bloggagratis.   Välkommen att fortsätta följa mig och min blivande familj på nya bloggen! ...

Av Jenny - 10 juli 2009 21:10

Nu finns ett nytt inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se   Alldeles snart kommer du som prenumerar kunna göra det från min nya blogg istället. Den ska bara verifieras av Bloglovin, osäker på hur lång tid det tar. ...

Av Jenny - 9 juli 2009 17:30

Nu finns tre nya inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se   Alldeles snart kommer du som prenumerar kunna göra det från min nya blogg istället. Den ska bara verifieras av Bloglovin, osäker på hur lång tid det tar. ...

Av Jenny - 8 juli 2009 11:43

Nu finns två nya inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se ...

Av Jenny - 7 juli 2009 09:21

Nu har jag skrivit ett nytt inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se ...

Presentation

Omröstning

Vad tror du? Är Lilla Stjärnan en flicka eller en pojke?
 Flicka
 Pojke

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards