Direktlänk till inlägg 27 januari 2009

Bio ikväll:o)

Av Jenny - 27 januari 2009 15:52

Min man har föreslagit bio ikväll. Jättebra, jag älskar att gå på bio. Vi åker till Heron City för där finns de bästa salongerna. De är stoooora, sluttande, rejält benutrymme och skööööna fåtöljer.


Det blir Yes Man med Jim Carey, det ska bli kul att se om den är så bra som jag tror. Tog en liten promenad till till Ica och köpte lite biogodis så nu är vi beredda:-) Det blir föreställningen som börjar 18:40, eftersom jag måste ta min Progesteron på kvällen. Tänk er själva, mitt i filmen, dyker jag ner på golvet och, tjopp, tjopp, klart, hehe. Och jag har ALDRIG lämnat en film på bio för att gå på toaletten, vill inte missa en sekund. Så sena föreställningen blir det inte tal om.


Britt-Inger ringde när jag kom hem från promenaden, då hade jag slutat gråta i alla fall (se kommentar från tidigare inlägg) Jag är tokkänslig nu för tiden. Men det är nog inte så konstigt med tanke på hur fullproppad med hormoner jag har varit och är.

Det var underbart att höra henne berätta om bilden hon målat, då började underläppen darra igen. Ser fram emot att få se verket, det skulle jag få sa hon:o)


Oj, jag ser ut som ett skatbo i skallen. Måste göra mig lite snygg om jag ska ut bland folk, annars släpper de nog inte in mig. Lilla Stjärnan ska inte behöva skämmas;o)

 
 
Ingen bild

jeanette

27 januari 2009 18:05

Hej ja jag följer detta de känns härligt Hoppas bion var bra Krama varann godnatt från mig Pussi

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 13 juli 2009 18:54

Nu fungerar bloglovin för min nya blogg: www.barnlangtan.se Så ni som prenumerar kan nu lägga in den nya istället.   Detta blir mitt allra sista inlägg på bloggagratis.   Välkommen att fortsätta följa mig och min blivande familj på nya bloggen! ...

Av Jenny - 10 juli 2009 21:10

Nu finns ett nytt inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se   Alldeles snart kommer du som prenumerar kunna göra det från min nya blogg istället. Den ska bara verifieras av Bloglovin, osäker på hur lång tid det tar. ...

Av Jenny - 9 juli 2009 17:30

Nu finns tre nya inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se   Alldeles snart kommer du som prenumerar kunna göra det från min nya blogg istället. Den ska bara verifieras av Bloglovin, osäker på hur lång tid det tar. ...

Av Jenny - 8 juli 2009 11:43

Nu finns två nya inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se ...

Av Jenny - 7 juli 2009 09:21

Nu har jag skrivit ett nytt inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se ...

Presentation

Omröstning

Vad tror du? Är Lilla Stjärnan en flicka eller en pojke?
 Flicka
 Pojke

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards