Direktlänk till inlägg 30 januari 2009

Mår lite bättre nu

Av Jenny - 30 januari 2009 15:00

Börjar äntligen skönja ett slut på mina klådor. Behandling med dundersalva har hjälpt. Men ändå skönt att få vara hemma, har jobbat lite och det har gått bra.


Ni skulle garva om ni såg min utstyrsel, jag kan ju inte gå näck (som sagt byggjobbare på andra sidan gatan) Så jag har på mig ett långt linne, ett par "mormor" trosor,  sådana som går ner lite över låren i lite baggystil. Benvärmare som jag rotade fram som går över knäna (de är från min tonårstid och har sen använts över ridbyxorna så det fanns fortfarande lite halm på dem) för att inte frysa om benen, en munkjacka och ett par tofflor. I fickan på munkjackan bär jag stenen jag fick. Jag önskar att jag vågade ta en bild och visa men jag lämnar åt fantasin istället, HAHAHA.


Min mor ringde på fördmiddagen, hon har varit så orolig för mig. Det var skönt att få prata lite. Vi skulle höras i helgen men varför skjuta upp det när vi ändå går hemma idag båda två. Hon är dunderförkyld stackarn. Hon sympatiruvar ju med mig så det är klart att hon känner det jag känner;o)


Magnus är också hemma idag, ont i halsen. Än så länge har jag inte känt av något själv. Hoppas det håller sig undan, för nu vill jag inte gå hemma och skrota mer. Ser fram emot att få jobba på måndag igen. Var ju bara inne några timmar igår men fick som sagt gjort mycket ändå. Vet knappt vilken dag det är, känns som tisdag idag eftersom jag jobbade igår:o)


Nä nu ska jag gå till min man som sitter i vardagsrummet och fråga om vi inte kan filmtajm.

 
 
Ingen bild

Ellis

30 januari 2009 15:33

Skönt att Du mår bättre.
Här är lite roliga länkar, om Du känner att Du vill bli lite uppmuntrad/dra på smilbanden någon dag, och till alla andra som hänger på Jennys blogg ;-) :

www.intealltid.se
www.tjuvlyssnat.se
www.tjuvtittat.se
www.argalappen.se
www.thebestofblocket.se

Humor är bra för hälsan (och Stjärnor)...

Trevlig helg

 
Jenny

Jenny

30 januari 2009 16:08

Tack Ellis:o)
Dessa ska jag kolla in!

Kram!

http://barnlangtan.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Britt-Inger

30 januari 2009 16:40

Haaa jag kan se dej framför mej. Jag blev sugen på godis när jag såg bilden på stenarna - visst finns det godis som ser ut så? De är avlånga - lakrits och hallon typ.
Det krascar bakom mej - Kaizer ligger och tuggar på grisöron.
Ha nu en bra helg du och Magnus./kram Britt-Inger

 
Jenny

Jenny

30 januari 2009 16:41

Jajamen, Britt-Inger, vet precis vilket godis du menar. De är hårda, båda salta och söta, jäääättegoda:o)

Trevlig helg på er alla !

http://barnlangtan.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 13 juli 2009 18:54

Nu fungerar bloglovin för min nya blogg: www.barnlangtan.se Så ni som prenumerar kan nu lägga in den nya istället.   Detta blir mitt allra sista inlägg på bloggagratis.   Välkommen att fortsätta följa mig och min blivande familj på nya bloggen! ...

Av Jenny - 10 juli 2009 21:10

Nu finns ett nytt inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se   Alldeles snart kommer du som prenumerar kunna göra det från min nya blogg istället. Den ska bara verifieras av Bloglovin, osäker på hur lång tid det tar. ...

Av Jenny - 9 juli 2009 17:30

Nu finns tre nya inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se   Alldeles snart kommer du som prenumerar kunna göra det från min nya blogg istället. Den ska bara verifieras av Bloglovin, osäker på hur lång tid det tar. ...

Av Jenny - 8 juli 2009 11:43

Nu finns två nya inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se ...

Av Jenny - 7 juli 2009 09:21

Nu har jag skrivit ett nytt inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se ...

Presentation

Omröstning

Vad tror du? Är Lilla Stjärnan en flicka eller en pojke?
 Flicka
 Pojke

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards