Direktlänk till inlägg 18 maj 2009

Nämen.....en film TILL!

Av Jenny - 18 maj 2009 15:45

Idag är det verkligen filmtajm för hela slanten:o)


På den här filmen ser man i början tydligt Stjärnans huvud, armar och lårben framifrån. Sen filmar Magnus mig en snutt när jag ligger och flinar fånigt mot skärmen. Direkt därefter när Magnus börjar filma skärmen igen ser man Stjärnans fötter underifrån, de ligger i kors och sen sprattlar dem lite. Barnmorksn fryser bilden och då ser man ena foten med tillhörande tår. De ser lite avlånga ut, men det är för att det är skelettet man ser. Det är så bedårande att jag inte vet vad jag ska ta mig till. Resten av filmen är lite mer otydlig kanske, hon mäter mycket. Man ser Stjärnan uppifrån då.

 
 
Ingen bild

Britt-Inger

18 maj 2009 16:27

Ååååååå - vilken LYCKA - fantastiskt och allt såg bra ut - åååå...Vad tydligt det syns helt otroligt att det går fånga Lilla Stjärnan på film.
Ha nu en underbar kväll med Lilla Stjärnan./Många långa kramar till er tre från Britt-Inger

 
IVF karusell

IVF karusell

18 maj 2009 16:29

Åh jag smälter! Ska också filma på nästa ultraljud!

http://www.ivf-karusell.blogspot.com

 
IVF karusell

IVF karusell

18 maj 2009 16:30

Min mejl är
ivfkarusell@gmail.com
:D

http://www.ivf-karusell.blogspot.com

 
Ellen

Ellen

18 maj 2009 16:42

Ja känner som dig....trodde nästan oxå att ja skulle få det svaret att vi beklagar men här finns inget...

Men det gjorde det...:-)

Allt verkade enligt ultraljudet bra o det känns ju skönt att höra...

Ja var i v 17+ 3 istället för v 18+ 0...hur stämde det med dig?

Kunde ni ta reda på vilket kön det var?..

Kram

http://jagochlivet.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Jeanette

18 maj 2009 16:58

Grattis till er tre så mysiga videoklipp så jag avlider av tårar Puss puss b moster

 
Emelie

Emelie

18 maj 2009 17:12

Åhhh!!! Lycka! Här sitter jag med blöta kinder... Världens finaste lilla stjärna! Roligt också att ni fick det bekräftat att ni känt bebben. Nu får ni minsann fira med att handla nåt åt han/hon! ;) En liten body kanske.. =) Tog ni reda på könet?
Stora kramen!!

http://semlesara.wordpress.com

 
Mia

Mia

18 maj 2009 17:40

Vilka underbara små klipp på stjärna, det är ju så läckert att se en liten människa därinne.
Förresten kollade ni om det är en pojke eller flicka???
Kram

http://miamcarlsson.blogg.se

 
Annelie

Annelie

18 maj 2009 22:25

Har kollat era filmer några gånger och blir lika fascinerande glad varje gång! *L*
Men en undran.. Jag tycker barnmorskan säger "hon" vid tillfället då barnmorskan beskriver att barnet håller upp armarna... Hör jag rätt?
Sen kan det givetvis vara lättare att säga "han" eller "hon" om ett barn i magen i stället för "den". *L*

Ultraljudet ni delar med er av ger minnen av lycka från mina egna graviditeter.

Kram! :)

http://eilenna.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 13 juli 2009 18:54

Nu fungerar bloglovin för min nya blogg: www.barnlangtan.se Så ni som prenumerar kan nu lägga in den nya istället.   Detta blir mitt allra sista inlägg på bloggagratis.   Välkommen att fortsätta följa mig och min blivande familj på nya bloggen! ...

Av Jenny - 10 juli 2009 21:10

Nu finns ett nytt inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se   Alldeles snart kommer du som prenumerar kunna göra det från min nya blogg istället. Den ska bara verifieras av Bloglovin, osäker på hur lång tid det tar. ...

Av Jenny - 9 juli 2009 17:30

Nu finns tre nya inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se   Alldeles snart kommer du som prenumerar kunna göra det från min nya blogg istället. Den ska bara verifieras av Bloglovin, osäker på hur lång tid det tar. ...

Av Jenny - 8 juli 2009 11:43

Nu finns två nya inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se ...

Av Jenny - 7 juli 2009 09:21

Nu har jag skrivit ett nytt inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se ...

Presentation

Omröstning

Vad tror du? Är Lilla Stjärnan en flicka eller en pojke?
 Flicka
 Pojke

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards