Direktlänk till inlägg 21 maj 2009

En hormonstinn lipsill

Av Jenny - 21 maj 2009 11:45

Det blev ingen åska igår, blev nästan lite besviken. Hade sett fram emot att få kura i soffan medan det small och brakade utanför. Vi kollade på film i alla fall, det blev The Boondock Saints. Genom att endast kolla omslaget skulle jag garanterat inte ens besvärat mig med att läsa på baksidan och ännu mindre se den. För mycket testosteron!

Men jag måste säga, fy fan vilken cool film. Den var bra och hystersikt rolig emellanåt. Vi låg dubbelvikta i soffan av alla rappa kommentarer och knasigheter som uppstod. Otroligt bra och sevärd, rekomenderas!!!


Raskt över till något helt annat. Imorse fick jag en länk av Emelie till ett program som går i Norge och handar om barnmorskornas vardag på BB. Vet ni vad barnmorska heter på norska: Jordmor. Är det inte gränslöst gulligt? Efter endast 49 sekunder in i programmet låg jag och bölade över skrivbordet. Det är så fantastiskt och vackert och helt overkligt på samma gång. Igår skrattade jag åt allting och idag verkar jag gråta åt allting. Men inte för tråkiga sakers skull utan åt fina saker. Så utmana mig genom att säga något gulligt till mig så kommer ni få snor och bröl till svar.


 
 
Ellen

Ellen

21 maj 2009 11:53

Ja såg det igår...o ja tänkte att "snart" är en annan oxå där...

Helt ofattbart men sant....:-)

Ha en bra dag..

Kram

http://jagochlivet.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Maja

21 maj 2009 12:14

Vad var det för ett program, det verkar intressant. Kan du inte länka här ocksâ?

 
Ingen bild

Britt-Inger

21 maj 2009 13:01

Men va jag hysteriskratta när jag läste dina bravader i köket...jag tror inte ens att din rara mor skulle släppa in dej i sitt kök...hihi..
Missade barnmorskorna...JORDMOR...men så rart./kram Britt-Inger

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 13 juli 2009 18:54

Nu fungerar bloglovin för min nya blogg: www.barnlangtan.se Så ni som prenumerar kan nu lägga in den nya istället.   Detta blir mitt allra sista inlägg på bloggagratis.   Välkommen att fortsätta följa mig och min blivande familj på nya bloggen! ...

Av Jenny - 10 juli 2009 21:10

Nu finns ett nytt inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se   Alldeles snart kommer du som prenumerar kunna göra det från min nya blogg istället. Den ska bara verifieras av Bloglovin, osäker på hur lång tid det tar. ...

Av Jenny - 9 juli 2009 17:30

Nu finns tre nya inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se   Alldeles snart kommer du som prenumerar kunna göra det från min nya blogg istället. Den ska bara verifieras av Bloglovin, osäker på hur lång tid det tar. ...

Av Jenny - 8 juli 2009 11:43

Nu finns två nya inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se ...

Av Jenny - 7 juli 2009 09:21

Nu har jag skrivit ett nytt inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se ...

Presentation

Omröstning

Vad tror du? Är Lilla Stjärnan en flicka eller en pojke?
 Flicka
 Pojke

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards