Direktlänk till inlägg 28 januari 2009

Ruvardag 2

Av Jenny - 28 januari 2009 08:37

Då var man inne på andra dagen, om exakt två veckor är jag gravid eller inte...känns som en evighet kvar innan jag får veta. När jag vaknade i morse sa jag god morgon till Lilla Stjärnan, undrar hur många celldelningar det sker per dygn.. Låg på rygg och kunde inte låta bli att föreställa mig en stor mage i vägen så jag inte kunde se fotändan av sängen. Fantisera får man väl göra.


Igår var Lilla Stjärnan på bio för första gången:o) Filmen Yes Man var jätterolig. Flera gånger under filmen så överröstade jag alla andra med mitt gapskratt (som vanligt när jag är på bio) Det var så skönt att se en film, slappna av i en mörk biosalong med godis. Under filmen kom jag på mig själv med att tänka: Men gud, jag har ett litet embryo där inne. Magnus och jag växlade blickar några gånger och log mot varandra, han kramade min hand. Vi kände lycka båda två och förhoppning om att det kan gå vägen den här gången.


Vi lyssnar fortfarande på vår ljudbok Brännmärkt i bilen. När vi kom hem igår kväll fortsatte vi lyssna. Vi låg skavfötters i soffan och lyssnade till Katarina Ewerlöfs behagliga röst om livet under 1300-talet i Stockholm.


I morgon får vi veta hur de gått för de andra tre befruktade äggen på Huddinge, åååh va spännande. Hoppas de är kanonfina och hamnar i frysen.

IVF
 
 
Ingen bild

sandra

28 januari 2009 10:18

Godmorgon gumman!
Va kul att du har sett Yes man, jag har tänkt se den och nu när du har sett den och garvade så vet jag att den är rolig för vi har ju samma humor:0)
Ha en underbar dag!
Kramar från den kraxande kråkan:0)

 
Ingen bild

Sara W

28 januari 2009 11:12

Hej vännen! Jätte fin bild du har på dig, du var sååå vacker på er bröllopsdag/ puss och kram på dig

 
Ingen bild

Zandra

28 januari 2009 12:32

Hej Kusin Vitamin!!! Jag har följt din blogg ett tag, men det har inte blivit av att jag har skrivit, så jag gör det nu. Jag hoppas att allt går bra för Er och att ni mår bra. Jag tänker på Er och eran lilla Stjärna!!! Massa Kramar

 
Ingen bild

jeanette

28 januari 2009 12:42

Hej gumman o gubben o stjärnan!!
Ha en fin bra dag Vi hörs vi håller våra tummar och klor

 
Jenny

Jenny

28 januari 2009 13:44

Hej Kusin!!

Åh va roligt att du läser min blogg och skriver en liten kommentar:o) Hoppas allt är bra med dig och barnen.

Stor Kram!!!

http://barnlangtan.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Anna T

28 januari 2009 14:57

Tänk va, det delar sig hela tiden och det händer massor i din kropp.
Man kan inte påverka något bara att vänta och se.
Håller tummarna!! passa nu på och vila och gör sånt du gillar, ta hand om dig vännen!
Kram!

 
omega watches

omega watches

19 juli 2010 13:53

wonderful!I was just looking for the information.Thank you very much.

http://www.watchesday.net/cartier-watches.html

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 13 juli 2009 18:54

Nu fungerar bloglovin för min nya blogg: www.barnlangtan.se Så ni som prenumerar kan nu lägga in den nya istället.   Detta blir mitt allra sista inlägg på bloggagratis.   Välkommen att fortsätta följa mig och min blivande familj på nya bloggen! ...

Av Jenny - 10 juli 2009 21:10

Nu finns ett nytt inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se   Alldeles snart kommer du som prenumerar kunna göra det från min nya blogg istället. Den ska bara verifieras av Bloglovin, osäker på hur lång tid det tar. ...

Av Jenny - 9 juli 2009 17:30

Nu finns tre nya inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se   Alldeles snart kommer du som prenumerar kunna göra det från min nya blogg istället. Den ska bara verifieras av Bloglovin, osäker på hur lång tid det tar. ...

Av Jenny - 8 juli 2009 11:43

Nu finns två nya inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se ...

Av Jenny - 7 juli 2009 09:21

Nu har jag skrivit ett nytt inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se ...

Presentation

Omröstning

Vad tror du? Är Lilla Stjärnan en flicka eller en pojke?
 Flicka
 Pojke

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards