Direktlänk till inlägg 7 maj 2009

Gråtmild

Av Jenny - 7 maj 2009 20:40

Åh, va roligt att ni redan är 18 personer som röstat. Det verkar som att majoriteten tror att Lilla Stjärnan är en tjej. Guud va spännande det ska bli att få veta facit sen. Fortstätt gärna rösta ni som inte gjort det ännu.


Har precis bölat åt Sjukhuset som går på trean. Idag var det fortsättning på en liten bebis som föddes 5 veckor för tidigt. Han hade massor av vatten i kroppen och var därför alldeles svullen och hade svårt att andas själv. Familjen var samlad; mamma, pappa och två storasystrar (små söta tjejer), för att vaka över den nya familjemedlemmen. Idagens program mådde han mycket bättre efter omfattande vård och de skulle få åka hem. Det var så vackert att se deras lycka att mina egna tårar inte gick att hejda. Så fort det är små barn på TV i olika situationer börjar underläppen darra. Klappar på min egen magen och känslorna riktigt stormar i mig.


Tittar ofta på våra bilder vi har sparat på datorn. Måste ju visa upp min superfina gudson Alvin som en avslutning på den här kvällen.

 Sötnosen Alvin och Magnus ena arm:o)


Alvin och jag sommaren 2006.


Mamma Malin med storebror Adrian.

 
 
J

J

7 maj 2009 21:09

godkväll tjejen! Letade o letade efter din första kommentar hos mig, men hittade den inte. Måste vara ett tag tillbaka, skäms på mig som inte svarat.

Hur mår du? Ska ni kolla kön den 18 maj?
Vi mår bara fint, det är helt overkligt att få vara gravid!

Bor ni södra sthlm?
ha en fin kväll! kram!

http://www.ivf-karusell.blogspot.com

 
Ingen bild

Sara W

8 maj 2009 13:20

Jag tror att det blir en pojke, vet inte varför, men det känns så..hihi:) Kram på dig

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 13 juli 2009 18:54

Nu fungerar bloglovin för min nya blogg: www.barnlangtan.se Så ni som prenumerar kan nu lägga in den nya istället.   Detta blir mitt allra sista inlägg på bloggagratis.   Välkommen att fortsätta följa mig och min blivande familj på nya bloggen! ...

Av Jenny - 10 juli 2009 21:10

Nu finns ett nytt inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se   Alldeles snart kommer du som prenumerar kunna göra det från min nya blogg istället. Den ska bara verifieras av Bloglovin, osäker på hur lång tid det tar. ...

Av Jenny - 9 juli 2009 17:30

Nu finns tre nya inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se   Alldeles snart kommer du som prenumerar kunna göra det från min nya blogg istället. Den ska bara verifieras av Bloglovin, osäker på hur lång tid det tar. ...

Av Jenny - 8 juli 2009 11:43

Nu finns två nya inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se ...

Av Jenny - 7 juli 2009 09:21

Nu har jag skrivit ett nytt inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se ...

Presentation

Omröstning

Vad tror du? Är Lilla Stjärnan en flicka eller en pojke?
 Flicka
 Pojke

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards