Direktlänk till inlägg 8 maj 2009

WOW! Min blogg är med på en lista över de bästa gravidbloggarna!!

Av Jenny - 8 maj 2009 19:58

Kom hem för ca två timmar sen, läste mina senaste kommentarer från förra inlägget och såg att M I N blogg har hamnat på nättidningen Boombabys lista över Sveriges bästa gravidbloggar!!!! Jag blev helt chockad och ropade på Magnus som kom springande väldigt snabbt. Det kom lite tårar också, för det här måste ju betyda att ni som läser har nominerat mig. Eller hur jag annars hamnat där?


Åh, vad jag blir lycklig. Flera gånger har jag upprepat: Näääää, va häftigt! Magnus är jättestolt och påpekade att jag borde fortsätta med mitt skrivande. Han ser hur gott det gör för mig. Detta kunde jag inte drömma om i min vildaste fantasi när jag startade min blogg i september 2008, visste knappt vad en blogg var. Men jag älskar verkligen att skriva, det ger mig så mycket och jag vill säga TACK till er alla som stöttar mig och som tom har satt mig på en lista över de bästa gravidbloggarna.


Ska smälta det här en stund och sen skriva ett inlägg om min dag idag:o)


Puss & kram och TACK till er alla!

 
 
madde

madde

8 maj 2009 20:21

Hej.....grattis till placeringen av bloggen o speciellt grattis er lilla bebis.....Hamnade på din blogg av en slump och har nu läst genom lite av den....... håller tummar o tår för er......lycka till.....kramar Madde

http://maddes-memoarer.bloggagratis.se

 
Mamma

Mamma

8 maj 2009 20:25

Ja men det är ju det jag säger. SKRIV EN BOK!!!!!!

Grattis
Puss & kram

http://mellanhimmelochjord.bloggagratis.se

 
Emelie

Emelie

8 maj 2009 20:57

Häftigt som bara den! Grattis!!!
Kul att du också köpt brallorna, de blåa i linne eller? Superdupersköna!

http://semlesara.wordpress.com

 
Ingen bild

Britt-Inger

8 maj 2009 20:58

Men grattis till att din blogg hamnat på Boombaby - blir inte förvånad för du skriver bedårande och lägger in bilder och fakta som höjer det hela.
Denna där bilden på fyra generationer är gullig alltså!!!
Ja, mormor blir glad när hon ser din växande Stjärna./kram Britt-Inger

 
Ellen

Ellen

9 maj 2009 16:26

GRATTIS....

Den titeln är du verkligen värd....:-)

För du skriver verkligen med inlevelse, kärleksfullt...ja man kan nästan tycka ibland att man finns hos dig för så nära får du i alla fall mig att känna...

http://jagochlivet.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Ulrika

9 maj 2009 22:38

DET ÄR DU VÄRD! Va kul! Ja du skriver verkligen med inlevelse och man kan ta till sig det du skriver om!
Du är fantastisk på att skriva!!!!
Fortsätt med det!

 
Ingen bild

Linda

10 maj 2009 10:23

Hej Jenny!

Grattis! Vad kul! Det är alltid lika roligt att följa din blogg.
Kram Linda

 
Ingen bild

Sandra

10 maj 2009 16:39

Jag följer din blogg jag tycker att det är den bästa bloggen för oss som kämpar och är i samma situation med IVF och allt annat runt omkring! Den ger tröst, insperation och mycket glädje! Stor Kram från Sandra, en trogen följare.:-)

 
Ingen bild

sandra

15 maj 2009 19:06

Åh va rooooooligt!!! Grattis gumman!!
Hurra!!!!
Kraaam!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 13 juli 2009 18:54

Nu fungerar bloglovin för min nya blogg: www.barnlangtan.se Så ni som prenumerar kan nu lägga in den nya istället.   Detta blir mitt allra sista inlägg på bloggagratis.   Välkommen att fortsätta följa mig och min blivande familj på nya bloggen! ...

Av Jenny - 10 juli 2009 21:10

Nu finns ett nytt inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se   Alldeles snart kommer du som prenumerar kunna göra det från min nya blogg istället. Den ska bara verifieras av Bloglovin, osäker på hur lång tid det tar. ...

Av Jenny - 9 juli 2009 17:30

Nu finns tre nya inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se   Alldeles snart kommer du som prenumerar kunna göra det från min nya blogg istället. Den ska bara verifieras av Bloglovin, osäker på hur lång tid det tar. ...

Av Jenny - 8 juli 2009 11:43

Nu finns två nya inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se ...

Av Jenny - 7 juli 2009 09:21

Nu har jag skrivit ett nytt inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se ...

Presentation

Omröstning

Vad tror du? Är Lilla Stjärnan en flicka eller en pojke?
 Flicka
 Pojke

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards