Direktlänk till inlägg 12 maj 2009

Hurra för lilla Vincent!

Av Jenny - 12 maj 2009 20:20

Fick precis mail från min vän Jenny i Halmstad som i söndags fick sin efterlängtade son Vincent. STORT GRATTIS hela familjen!!! De kom hem från BB idag och jag är så glad att fått höra den fina nyheten och att mor och son mår bra!


Satt och bölade i soffan för en halvtimme sen. Tittade på Sjukhuset på trean, en kvinna som födde sitt första barn. Det är så fantastiskt att se ett litet liv komma till världen. Jag har alltid gillat att se sådant. Även när vi själva kämpade mot barnlösheten blev jag varm i hjärtat och gråtmild av att se förlossningar på tv.


Tänk att jag själv kommer ligga där om några månader och krysta. DET känns låååååångt bort och aningens overkligt. Med risk för att förstöra stämnnigen så kan ju fortfarande allt hända, men jag måste våga tro att allt ska funka hela vägen.


Det är många tankar och känslor som surrar i mitt huvud. Har varit väldigt labil de senaste dagarna, men det måste ha att göra med alla hormoner i omlopp. Känt mig lite låg, inte samma lust att baka och laga mat. Gråtit, varit tokirriterad och i nästa stund lugn och glad. Känns som jag uppfyller alla krav för tvångsintagning.


Kan också bero på att det drar ihop sig till den 18:e och UL. Är alltid glad när det är dags att träffa barnmorskan igen MEN så vansinnigt pirrig och nervös varenda gång vi ska dit för att återigen bekräfta att allt är som det ska med Stjärnan.


Imorgon kommer Tessan, Mia och hennes son Anton och hälsar på. Det ska bli toppenkul, vi har inte setts sen innan jag blev gravid. Mysigt till tusen att de ska komma och hänga med mig så jag kan få lite arbetsglädje i köket igen:o)





 
 
Ingen bild

Elin

12 maj 2009 21:15

Här är en till som satt och grät framför Sjukhuset... Att man ska få vara med om denna mäktiga händelse! En anings skrämmande, men många verkar ju vilja göra om det till och med :-)

 
Jenny

Jenny

13 maj 2009 07:51

Det är så himla roligt med ultraljuden. :-) Jag antar att du också har fått vara på fler än de som MVC erbjuder? :-) iaf, v 18 och sen 32 är ju helt fantastiska. Håll mig underrättad. :-) KRAAAAAAAAAAM

http://jennyvakt.blogg.se

 
Ellen

Ellen

13 maj 2009 12:34

Ja tänker så ja oxå....fast att ja innerst inne vet att ja måste "våga" tro....men man vågar inte släppa taget helt....

Det där med att man gråter lätt..det gör ja oxå...minsta lilla sorligt på tv:n så kommer tårarna...eller att de spelar lite sorglig musik...

Ja som sagt...det behövs väldigt, väldigt lite för att man ska bli fuktig i ögonen...

http://jagochlivet.bloggagratis.se

 
Ingen bild

jarven

13 maj 2009 20:37

Skickar ett STORT GRATTIS till Jenny och L till deras nyfödde son. Så roligt att höra att allt har gått bra!
Kramar till dom och till dig Magnus och Lilla Stjärnan oxå!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 13 juli 2009 18:54

Nu fungerar bloglovin för min nya blogg: www.barnlangtan.se Så ni som prenumerar kan nu lägga in den nya istället.   Detta blir mitt allra sista inlägg på bloggagratis.   Välkommen att fortsätta följa mig och min blivande familj på nya bloggen! ...

Av Jenny - 10 juli 2009 21:10

Nu finns ett nytt inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se   Alldeles snart kommer du som prenumerar kunna göra det från min nya blogg istället. Den ska bara verifieras av Bloglovin, osäker på hur lång tid det tar. ...

Av Jenny - 9 juli 2009 17:30

Nu finns tre nya inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se   Alldeles snart kommer du som prenumerar kunna göra det från min nya blogg istället. Den ska bara verifieras av Bloglovin, osäker på hur lång tid det tar. ...

Av Jenny - 8 juli 2009 11:43

Nu finns två nya inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se ...

Av Jenny - 7 juli 2009 09:21

Nu har jag skrivit ett nytt inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se ...

Presentation

Omröstning

Vad tror du? Är Lilla Stjärnan en flicka eller en pojke?
 Flicka
 Pojke

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards