Direktlänk till inlägg 13 maj 2009

Nu har det hänt!!!

Av Jenny - 13 maj 2009 08:44

Nu har det bekräftats av både mig och Magnus, det F L A D D R A R i min mage:o):o):o) Jag dööööööööör av lycka!!!!!


När jag står upp på kvällen är magen utspänd som en ballong, när jag ligger ner blir den degig och mjuk. Stackars Stjärnan åker omkring därinne utan styrsel. Men i alla fall, igår kväll stod jag framför tv:n och och glodde. Magnus kom och ställde sig bakom mig, la sina händer på min mage. Efter en stund tjöt han:

- Shit, jag känner, jag känner något som boffas därinne!!!

- Vafals, vrålade jag och trängde undan hans händer med mina. Och D Å, precis då kände jag. Det fladdrade tydligt och jag kände även med händerna hur magen vibrerade lite. Allt var över på några sekunder, men det var sekunder av total lycka!

 
 
Ingen bild

fannys mamma

13 maj 2009 09:06

Hej Jenny!
Första gången jag läser lite på din fina blogg!
All lycka till!
Det är en härlig tid du har framför dig!
jag har själv 2 barn och det är häftigt!
Vá rädd om dig, ät fisk det är bra!:-)
solkramar och ha en underbar dag!

 
Emelie

Emelie

13 maj 2009 09:08

Lycka!!! Det är fantastiskt! Nu kommer ni kunna busa med lilla stjärnan på ett annat sätt! Det är ju för mysigt! Vad härligt att ni båda hann känna!

http://semlesara.wordpress.com

 
Ninna

Ninna

13 maj 2009 09:52

FANTASTISKT!!! Vilken Underbar känsla det måste vara!!! :-)

Tänk att ni båda fick känna detta samtidigt! SÅ härligt!

Kram till Magnus som verkar vara en toppenman för dig!

Jättekram till dig som alltid skriver så vänligt och klokt på min blogg! :-)

TACK Jenny för ditt stöd!!!

Kram Ninna

http://www.villblimammanu.blogspot.com

 
Ingen bild

Britt-Inger

13 maj 2009 09:54

Lilla Stjärnan boffas - kan det bli bättre....så häftigt att känna detta vibrerande drrrrrr...Puss på er!!!
Å då vrålar du "vafalls" haha...roliga du! Länge sen jag hörde det ordet./kram Britt-Inger

 
Ingen bild

Alexandra

13 maj 2009 10:21

ÅÅÅÅÅÅÅH vad häftigt!!! Nu får du ju liksom än mer bekräftelse att det verkligen ÄR ngn där inne! :-D Coolt värre! =)

 
Lila

Lila

13 maj 2009 10:36

Oh, så härligt! Vad roligt. Själv känner jag bara ömhet i min mage, men inte så konstigt med alla dessa ägg i mig:):)

//L

http://drommenometttillbarn.blogspot.com

 
Ingen bild

Moster

13 maj 2009 11:11

ÅÅÅÅH..Jenny och Magnus vad häftigt:-)
Det är verkligen en speciell känsla när det boffas och fladdras i magen.
Tänk att man fortfarande kommer ihåg den känslan fast det är 20 år sen det fladdra i min mage hahaha.
Vi håller på och packar inför flytten så därför har jag inte kommenterat så mycket på din blogg.
Men det skola bli bättre.
Ha det gött alla tre och var rädda om varann.
Många många kramar från Moster//

 
Ida

Ida

13 maj 2009 12:03

HÄRLIGT! Du och stjärnan kommer att få många fina buff stunder ihop! Och Magnus med såklart!
Graviditeten går in i en helt ny fas när man känner bebis tycker jag...
LYCLA! :) Kram

http://fixit.blogg.se

 
Jenny

Jenny

13 maj 2009 13:15

Så HIMLA, HIMLA underbart!!!!!! :-) Och mer lär det bli... STOOOOOR KRAM från din namne. :-)

http://jennyvakt.blogg.se

 
Ingen bild

Sara W

13 maj 2009 17:11

Åh vad härligt, kan tänka mig vilken härlig känsla det är:) Kram på er

 
Ingen bild

Anna T

13 maj 2009 18:03

Ja nu börjar ni känna av bebisens (som jag tror är en kille) gymnastik!
Det är verkligen en helt underbar känsla!!!
Kramar på er hela famijen bus från Anna

 
Ingen bild

Jenny

13 maj 2009 18:52

Åh det måste vara en underbar känsla, är inte ett dugg avundsjuk hihi... !!
Kram

 
Ingen bild

jarven

13 maj 2009 20:39

Underbart!!! :-D

 
Ingen bild

Ellis

13 maj 2009 21:21

Fjärils-fladder, jag sa ju det ;-)

Det ovanliga är att Pappa Magnus kände det först, det brukar ju för det mesta vara mamman, men det var kanske "killet" i Mamma Jennys mage som förvarnade.
Vad härligt. Snart är det full rulle...

Många kramar

 
Annelie

Annelie

14 maj 2009 08:48

Så himmelskt glad jag är för eran skull!
Nu har ni båda fått känna av lilla stjärna.
Hur det lilla dyrbara livet sprattlar runt och gör sig uppmärksammad.
Ni kommer att märka att buffarna blir tydligare och starkare nästan för varje dag som går nu. Om ett antal veckor har du en fot mellan revbenen. Ont, men ändå så underbar känsla! :))

Solskenskram!

http://eilenna.bloggagratis.se

 
Ingen bild

sandra

15 maj 2009 19:02

Åååååh va härligt gumman!

Vad jag avskyr att inte ha internet hemma, jag missar så mycket!!! Men nu uppdaterar jag allt : )
Kram!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 13 juli 2009 18:54

Nu fungerar bloglovin för min nya blogg: www.barnlangtan.se Så ni som prenumerar kan nu lägga in den nya istället.   Detta blir mitt allra sista inlägg på bloggagratis.   Välkommen att fortsätta följa mig och min blivande familj på nya bloggen! ...

Av Jenny - 10 juli 2009 21:10

Nu finns ett nytt inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se   Alldeles snart kommer du som prenumerar kunna göra det från min nya blogg istället. Den ska bara verifieras av Bloglovin, osäker på hur lång tid det tar. ...

Av Jenny - 9 juli 2009 17:30

Nu finns tre nya inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se   Alldeles snart kommer du som prenumerar kunna göra det från min nya blogg istället. Den ska bara verifieras av Bloglovin, osäker på hur lång tid det tar. ...

Av Jenny - 8 juli 2009 11:43

Nu finns två nya inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se ...

Av Jenny - 7 juli 2009 09:21

Nu har jag skrivit ett nytt inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se ...

Presentation

Omröstning

Vad tror du? Är Lilla Stjärnan en flicka eller en pojke?
 Flicka
 Pojke

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards