Alla inlägg den 10 november 2008

Av Jenny - 10 november 2008 10:40

Jag är så taggad att besluta vad jag ska göra när jag blir stor. Har kollat runt på nätet och hittat både vart jag kan göra Shiatsu behandling och vart jag kan utbilda mig. Det som är så bra är att utbildningen är på helgen en gång i månaden, därefter en intensivkurs-vecka på sommaren och en kring jul, så det kommer inte påverka mitt nuvarande jobb då jag bara kan ta semester under intensivveckorna. Är så sugen på att söka, den börjar i februari och kostar 19 050 kr. Men då kommer den här frågan igen, tänk om jag bli gravid och får barn vilket är högsta drömmen. Jag har tänkt så förut och struntat i andra saker ibland pga av att jag faktiskt kan förhindras av graviditet. Men varje gång har jag blivit lika dragen vid näsan. Nu gör jag visserligen IVF-behandling som ger större chans att bli gravid, men vet inte riktigt hur jag ska resonera i alla fall. Alternativt kan jag ju gå utbildningen när jag är mammaledig (vilket underbart ord).


Jag kan ju inte ha pausknappen intryckt i mitt liv pga min ofrivilliga barnlöshet. Måste följa min dröm, för mitt kall i livet är helt klart att jobba med männsikors hälsa i någon form. Det ligger mig varmt om hjärtat och jag har drömt om det så länge men inte vetat på vilket sätt. Min kära mor har även bidragit som stor inspirationskälla då hon redan är i branchen med ekologiskt och sunt tänkande som fokus i hennes företag. 


Presentation

Omröstning

Vad tror du? Är Lilla Stjärnan en flicka eller en pojke?
 Flicka
 Pojke

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards