Direktlänk till inlägg 11 november 2008

Träna eller inte träna...

Av Jenny - 11 november 2008 16:27

Det är frågan...:-) Jag ska nog träna idag, för nu är magen bättre. Snacka om att den lever sitt eget liv, har som sagt ont något varje dag men däremellan mår jag prima. Men bättre det än tvärtom, om jag nu ska tänka positivt:-) Måste tänka på vad jag stoppar i mig fortfarande, men det är ok, jag har vant mig. Tack och lov kunde jag äta den goda maten i helgen hos Anne-Lie och Göran:-) Fantiserar fortfarande om den där goda soppan!


Har tänkt mycket på min vän Sandra idag som varit på en andra arbetsintervju för ett jobb hon väldigt gärna vill ha! Hoppas de väljer dig, för du är så jäkla bra!! Puss på dig gumman.


Imorgon är det tjejträff igen, jag får ta med mig mitt lilla husapotek i form av dofilus och banan medan de andra äter god fika:-( Det ska bli skönt att träffas igen, så här mellan två behandlingar har jag inte tänkt så mycket på IVF. Har varit en skön paus på något sätt, men nu startar det snart igen och då kommer nerverna utsättas för påfrestning igen. Men till dess ska jag fokusera på att må så bra jag kan och ser fram emot mitt och Magnus avbrott från vardagen i helgen när vi åker till Herrgården.

 
 
Ingen bild

sandra

11 november 2008 17:31

Hej gumman!
Tack, vad du é söt. Intervjun gick bra.
Jag får veta imorgon om jag får jobbet eller inte....iiihhhh...det är så spännande! Jag ringer dig imorgon!

Bamsekramar!!!

 
Jenny

Jenny

11 november 2008 17:58

Åååååååh va spännande gumman, håller tummar och tår att de ska välja dig!!
KRAM

http://barnlangtan.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 13 juli 2009 18:54

Nu fungerar bloglovin för min nya blogg: www.barnlangtan.se Så ni som prenumerar kan nu lägga in den nya istället.   Detta blir mitt allra sista inlägg på bloggagratis.   Välkommen att fortsätta följa mig och min blivande familj på nya bloggen! ...

Av Jenny - 10 juli 2009 21:10

Nu finns ett nytt inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se   Alldeles snart kommer du som prenumerar kunna göra det från min nya blogg istället. Den ska bara verifieras av Bloglovin, osäker på hur lång tid det tar. ...

Av Jenny - 9 juli 2009 17:30

Nu finns tre nya inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se   Alldeles snart kommer du som prenumerar kunna göra det från min nya blogg istället. Den ska bara verifieras av Bloglovin, osäker på hur lång tid det tar. ...

Av Jenny - 8 juli 2009 11:43

Nu finns två nya inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se ...

Av Jenny - 7 juli 2009 09:21

Nu har jag skrivit ett nytt inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se ...

Presentation

Omröstning

Vad tror du? Är Lilla Stjärnan en flicka eller en pojke?
 Flicka
 Pojke

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards