Direktlänk till inlägg 11 november 2008

Behagligt trött idag

Av Jenny - 11 november 2008 08:43

Tack alla för era uppmuntrande ord angående mina planer på att sadla om i mitt liv!


Igår var jag på akupunktur för första gången på ca två veckor, jösses vad den gjorde susen. Var först lite nervös då jag fortfarande kan få ont om jag ligger på magen. Men Dr Ma ör så söt och tog fram en kudde som jag kunde lägga under magen när nålarna skulle in i ryggen. Det var väldigt bekvämt att ligga på magen då. Ta mig tusan, jag blev så påverkad av behandlingen igår att jag till och med slumrade till!!!


Sen var jag lagom flummig på hemvägen och väl hemma satt jag som i komatillstånd i soffan, la mig vid 21-tiden, läste en stund och sen var det god natt för min del.


Men redan från att jag vaknade kände jag mig irriterad och undrade vad i hela friden det var med mig. Vid frukostbordet satt jag mest surmulet och glodde ner i min tallrik med fil och åt. Magnus märkte det och reste sig, gick runt bordet och ställde sig bakom mig och började massera min rygg och mina axlar och armar. Jag stannade upp med skeden i handen och satt alldeles stilla för att inte bryta förtrollningen. Magnus sa att vi måste hjälpa varandra. Om en av oss märker att den andra är stressad får den ena med lugna metoder hjälpa den andra att slappna av. Jag kände mig mycket bättre och kände att det nog är min pms som spökar. Den är tyvärr svår att styra bort, men man kan mildra det i alla fall.


Tack min älskade Magnus för att du är världens bästa man!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 13 juli 2009 18:54

Nu fungerar bloglovin för min nya blogg: www.barnlangtan.se Så ni som prenumerar kan nu lägga in den nya istället.   Detta blir mitt allra sista inlägg på bloggagratis.   Välkommen att fortsätta följa mig och min blivande familj på nya bloggen! ...

Av Jenny - 10 juli 2009 21:10

Nu finns ett nytt inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se   Alldeles snart kommer du som prenumerar kunna göra det från min nya blogg istället. Den ska bara verifieras av Bloglovin, osäker på hur lång tid det tar. ...

Av Jenny - 9 juli 2009 17:30

Nu finns tre nya inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se   Alldeles snart kommer du som prenumerar kunna göra det från min nya blogg istället. Den ska bara verifieras av Bloglovin, osäker på hur lång tid det tar. ...

Av Jenny - 8 juli 2009 11:43

Nu finns två nya inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se ...

Av Jenny - 7 juli 2009 09:21

Nu har jag skrivit ett nytt inlägg på min nya blogg: www.barnlangtan.se ...

Presentation

Omröstning

Vad tror du? Är Lilla Stjärnan en flicka eller en pojke?
 Flicka
 Pojke

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards